Do grona najemców modowych Galerii Młociny dołączyła wywodząca się z Włoch marka Obag. Butik z charakterystycznymi torbami usytuowany będzie na parterze i zajmie powierzchnię 65 mkw. Najnowsza lokalizacja Obag, w powstającym w sąsiedztwie stacji metra na Młocinach kompleksie, oznacza powrót znanej i lubianej marki na handlową mapę Warszawy.
Swoją działalność firma Obag Factory by fullspot zapoczątkowała we Włoszech w 2009 roku. Marka bardzo szybko zaistniała na rynku mody wyróżniając się konceptem dającym klientkom bardzo szerokie możliwości współtworzenia i decydowania o ostatecznym wyglądzie produktów. Największą popularnością marka cieszy się we Włoszech, gdzie produkty są nie tylko projektowane, ale także produkowane. Miłośniczki Obag w Italii mogą korzystać z siec składającej się z 220 sklepów. Poza Włochami, sklepy z szyldem marki dostępne są w ponad 50 krajach na całym świecie.
Znakiem firmowym Obag są charakterystyczne torebki wykonane z lekkiego, wytrzymałego i wodoodpornego tworzywa EVA, które bardzo szybko zdołały podbić serca wielu kobiet. Polki pokochały Obagi nie tylko za funkcjonalność, charakterystyczny i minimalistyczny wygląd, szeroki wachlarz kolorów i doskonałą jakość wykonania, ale także za nieskończone możliwości samodzielnego komponowania własnych zestawów.
Dziś Obag to nie tylko przykuwające uwagę torby i torebki. Rodzina produktów włoskiej marki rozrosła się o zegarki, obuwie, okulary przeciwsłoneczne, portfele oraz pokaźną listę akcesoriów.
Na polskim rynku marka Obag pojawiła się w 2013 roku. Na początku produkty były dostępne jedynie w sklepie internetowym i w kilku punktach partnerskich oraz salonach multibrandowych. Od 2015 roku marka otwiera własne sklepy. Obecnie w całej Polsce jest ich sześć.