Dwukondygnacyjny sklep polskiej sieci Carry otwarty zostanie w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. Carry to polska marka odzieżowa z niemal 20-letnią tradycją, zajmująca się projektowaniem i sprzedażą ubrań w stylu casual i smart casual.
Carry jest polską marką odzieżową istniejącą od blisko 20 lat. Sieć liczy obecnie 130 sklepów. W asortymencie posiada nie tylko odzież, lecz także obuwie, bieliznę i akcesoria. Nowe kolekcje wprowadza kilkanaście razy w ciągu roku.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food’u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Na ponad rok przed otwarciem 75% powierzchni Galerii Młociny jest już wynajęte.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki Echo Investment (30 proc. udziałów) i Echo Polska Properties (70 proc. udziałów). Pierwsza odpowiada całościowo za proces deweloperski i komercjalizację inwestycji. Druga będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem.