Żabka i aplikacja Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do szerokiej oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu. To kolejny sklep, który w czasach covid19 uruchamia usługę bezpiecznych zakupów.
Polacy pokochali kupowanie online. W internecie zamawiamy już nie tylko ubrania czy posiłki, ale coraz częściej decydujemy się również na dostawę artykułów spożywczych. Od dzisiaj w Warszawie i Poznaniu będzie możliwe również zamówienie zakupów z sieci sklepów Żabka za pośrednictwem Uber Eats, z bezkontaktową dostawą.
Jak zamówić produkty z Żabki do domu?
Uruchamiając aplikację lub stronę Uber Eats należy kliknąć ikonę sklepu Żabka, podobnie jak w przypadku wyboru restauracji. Platforma podpowie najbliższy sklep oferujący taką usługę. Użytkownicy mają do wyboru 600 produktów dostępnych w dostawie, w tym napoi i posiłków z Żabka Café. Po skompletowaniu koszyka płatność odbywa się za pośrednictwem aplikacji Uber Eats, podobnie jak ma to miejsce przy zamówieniach z restauracji. Średni czas dostawy wynosi 30 minut od momentu potwierdzenia dyspozycji przez sklep. Jeśli któryś z produktów jest niedostępny, aplikacja poinformuje użytkownika i poprosi o wymianę produktu, usunięcie go z koszyka lub umożliwi anulowanie zamówienia.
W trakcie programu pilotażowego użytkownicy zyskują dostęp do 600 artykułów, m.in. sałatek, gotowych posiłków, pieczywa oraz nabiału. W ofercie dostępnej na platformie Uber Eats znajdą się również przekąski oraz napoje dostępne w Żabka Café.
Bezpieczne zakupy
W obecnych czasach szczególnie istotne jest bezpieczeństwo oraz niezawodność usług. Dlatego obie firmy przywiązują dużą wagę do standardów higieny oraz spełniania zaleceń sanitarnych w trakcie codziennej pracy.
Bezpieczeństwo wszystkich osób korzystających z aplikacji Uber Eats i zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa to priorytet dla Uber Eats. W związku z tym firma wdrożyła szereg inicjatyw, m.in.: bezkontaktowe dostawy, w których zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie z instrukcją użytkownika, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (np. płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy. Uber ściśle współpracuje z organami zdrowia publicznego, przekazując użytkownikom aplikacji regularnie wytyczne na temat zasad bezpieczeństwa oraz działań w celu ograniczania rozprzestrzeniania się wirusa.
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych konsumentów, którzy w trudnym czasie pandemii decydują się na zdalne zakupy, przyspieszyła także wdrożenie usługi „Zamów i odbierz”. Rozwiązanie to umożliwia zamówienie produktów poprzez aplikację żappka i odbiór ich wraz z płatnością w sklepie. Obecnie usługa jest dostępna w 150 sklepach sieci na terenie 6 miast. Mogą z niej korzystać klienci wybranych Żabek w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Bydgoszczy. W najbliższych miesiącach Żabka planuje rozszerzenie usługi o kolejne sklepy w tych miastach.
Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.