Nowe miejsce na eventowej mapie stolicy – ogólnodostępny amfiteatr, którego pomysłodawcą oraz inwestorem jest firm Adgar Polan. Amfiteatr powstał przy ulicy Konstruktorskiej 11, którego przestrzenie zostały oddane do publicznego użytku. Wartość inwestycji to ponad 1 mln euro.
Nowy obiekt wraz z przyległym budynkiem Adgar BIT tworzy przyjazny ekosystem do pracy i wypoczynku oraz wzbogaca całą dzielnicę nowym, wyczekiwanym przez lokalną społeczność rozwiązaniem. Już teraz mieszkańcy i pracownicy biznesowego Mokotowa cieszą się widokiem amfiteatru, skorzystali także z pierwszych wydarzeń z oferty kulturalnej zaproponowanej przez jego właściciela – inwestora, firmy Adgar Poland.
Amfiteatr to otwarta przestrzeń dla ciekawych spotkań, eventów, warsztatów, wystąpień i pokazów artystycznych dostępna dla wszystkich mieszkańców i pracowników biznesowej części Służewca.
Zainteresowani będą mieli możliwość zorganizowania we wnętrzach amfiteatru targów lub pikników, przemówień i wywiadów, wieczorów artystycznych czy spotkań firmowych. Do dyspozycji organizatorów oraz gości pozostaje scena o powierzchni 40 m2, okno sceniczne o wymiarach 11,5 x 4m, 140 miejsc siedzących a także dostęp do WIFI, miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz oświetlenie strefowe.
W trakcie opracowywania jest długoterminowy kalendarz wydarzeń, ale już teraz we wnętrzach amfiteatru można zobaczyć wystawę plakatów Nawalla. Ponadto, powstał sezonowy serwis rowerowy, dostępny dla wszystkich zainteresowanych. Zgoda na użytkowanie obiektu, została wydana 10 sierpnia i wkrótce po tym, na jego terenie odbyły się pierwsze zajęcia jogi dla użytkowników powierzchni Brain Embassy, warsztaty malarskie Wine and Paint, oraz ‘popcorn and lemonade day’, który oprócz Brainerów, przyciągnął mieszkańców i pracowników okolicznych biurowców. Na terenie amfiteatru miała również miejsce kolejna odsłona Forum Asset, Property & Facility Management zrzeszająca ekspertów z całego rynku nieruchomości komercyjnych.
Amfiteatr powstał w odpowiedzi na wyzwania, z którymi boryka się biznesowa dzielnica Warszawy – brak otwartych przestrzeni publicznych, nieotoczonych płotami oraz umożliwiających spotkania na otwartym powietrzu i w przyjaznym otoczeniu. Ponadto, badania przeprowadzone przez firmę TNS Kantar na zlecenie Adgar Poland, potwierdziły, że jedną z najważniejszych potrzeb pracujących tu osób jest zwiększenie zasobu publicznych przestrzeni. Aż 46 procent badanych opowiedziało się za zwiększeniem liczby terenów zielonych, a 40 procent potwierdziło zapotrzebowanie na większą dostępność miejsc związanych z kulturą i rozrywką. Co więcej, ponad 1/3 uczestników badania uznała, że dobrym pomysłem byłoby stworzenie muszli koncertowej bądź amfiteatru.

Sam obiekt zaprojektowany został przez pracownię architektoniczną mode:lina, a za jego wykonanie odpowiadał generalny wykonawca DM Building.
‘