Moda XXI wieku to nie tyle narzucona z góry estetyka, co raczej źródło inspiracji i punkt wyjścia do własnych, dowolnych kreacji. W zalewie propozycji z sieciowych sklepów w coraz większym stopniu pragniemy podkreślać nie tylko własny styl, ale również przekonania i upodobania.
Młoda polska marka Twentee to nowatorski koncept modowy, inspirowany siłą przywiązania do lokalnych społeczności i ulubionych miejsc. Realizując projekty marka pokazuje, co nas łączy!
Jednym z wiodących trendów w modzie ostatnich lat jest wyrażanie swojej osobowości i podkreślanie indywidualizmu – poprzez noszone ubrania i dodatki. Bawimy się stylami, a eklektyzm na dobre zagościł w modowym alfabecie. Przewidział to już japoński projektant Kenzo, który w latach 70. XX wieku twierdził: „W przyszłości, chcąc być modnym, każdy będzie się ubierał, jak chce”. Z drugiej jednak strony pragniemy poczucia przynależności do określonych grup i identyfikowania się z nimi. Młoda polska marka Twentee w propozycjach swoich produktów odpowiada na obie te potrzeby. Wzory są oryginalne, przemyślane, nietuzinkowe. „Naszą misją jest wzmacnianie więzi wśród lokalnych społeczności, zwrócenie uwagi na ich unikatowy charakter” – mówią twórcy marki.
Wzór „WWA” z minimalistycznym haftem z przodu i grafiką z tyłu bluzy nawiązuje do charakteru wieczornej Warszawy.
Futurystyczne wieżowce, eleganckie kluby i restauracje, w parze z wielką płytą i neonami pamiętającymi PRL. Nowoczesne, nadwiślańskie bulwary, wielkomiejski ruch i zgiełk, a z drugiej strony dziki brzeg i wielka plaża. Warszawa to stolica przeciwieństw, jedyna w swoim rodzaju. Bluza WWA powstała z fascynacji tym miastem i jego niepowtarzalnym klimatem.
Koszulka Żoliborz tee została zaprojektowana z myślą o niepowtarzalnym klimacie zielonej dzielnicy Warszawy. Napis „Żoliborz” nawiązuje do jej delikatności i piękna. Długa, opływowa linia inspirowana jest niespiesznymi spacerami po krętych zielonych uliczkach. To propozycja dla osób, które kochają Żoliborz za różnorodność, zieleń, ocalałe zabytki, ukryte i klimatyczne kafejki oraz mnóstwo inicjatyw kulturalnych.
Wzór „Mokotów” z kolei nawiązuje do charakterystycznych, „kanciastych” kamienic, uliczek zaprojektowanych na planie kwadratu, przy jednoczesnym kontrastowym współistnieniu nowoczesnych apartamentowców, czy eleganckich, modnych knajp. To propozycja dla tych, którzy kochają Mokotów za jego niepowtarzalny charakter.
Produkty Twentee mają krótkie serie, nie spotkasz ich w tzw. sieciówkach. Zostały zaprojektowane, by podkreślać przynależność i przywiązanie do miejsc, które kochamy. Pozwalają zarówno wyróżnić się z tłumu, jak i stworzyć indywidualny styl. To minimalizm, który mówi wiele.
Świadomość ekologiczna w Twentee
Marka maksymalnie ogranicza zużycie plastiku. Produkty pakowane są w ekologiczne, tekturowe pudełka zaprojektowane specjalnie dla Twentee, z myślą o zminimalizowaniu ilości użytego kleju.
Ceny: Bluza WWA Hoodie – 210 zł, Żoliborz Tee – 95 zł, Mokotów Tee – 95 zł.