SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Strona główna Informacje Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Moda XXI wieku to nie tyle narzucona z góry estetyka, co raczej źródło inspiracji i punkt wyjścia do własnych, dowolnych kreacji. W zalewie propozycji z sieciowych sklepów w coraz większym stopniu pragniemy podkreślać nie tylko własny styl, ale również przekonania i upodobania.

Młoda polska marka Twentee to nowatorski koncept modowy, inspirowany siłą przywiązania do lokalnych społeczności i ulubionych miejsc. Realizując projekty marka pokazuje, co nas łączy!

Jednym z wiodących trendów w modzie ostatnich lat jest wyrażanie swojej osobowości i podkreślanie indywidualizmu –  poprzez noszone ubrania i dodatki. Bawimy się stylami, a eklektyzm na dobre zagościł w modowym alfabecie. Przewidział to już japoński projektant Kenzo, który w latach 70. XX wieku twierdził: “W przyszłości, chcąc być modnym, każdy będzie się ubierał, jak chce”. Z drugiej jednak strony pragniemy poczucia przynależności do określonych grup i identyfikowania się z nimi. Młoda polska marka Twentee w propozycjach swoich produktów odpowiada na obie te potrzeby. Wzory są oryginalne, przemyślane, nietuzinkowe. „Naszą misją jest wzmacnianie więzi wśród lokalnych społeczności, zwrócenie uwagi na ich unikatowy charakter” – mówią twórcy marki.

Wzór „WWA” z minimalistycznym haftem z przodu i grafiką z tyłu bluzy nawiązuje do charakteru wieczornej Warszawy.

Futurystyczne wieżowce, eleganckie kluby i restauracje, w parze z wielką płytą i neonami pamiętającymi PRL. Nowoczesne, nadwiślańskie bulwary, wielkomiejski ruch i zgiełk, a z drugiej strony dziki brzeg i wielka plaża. Warszawa to stolica przeciwieństw, jedyna w swoim rodzaju. Bluza WWA powstała z fascynacji tym miastem i jego niepowtarzalnym klimatem.

Koszulka Żoliborz tee została zaprojektowana z myślą o niepowtarzalnym klimacie zielonej dzielnicy Warszawy. Napis “Żoliborz” nawiązuje do jej delikatności i piękna. Długa, opływowa linia inspirowana jest niespiesznymi spacerami po krętych zielonych uliczkach. To propozycja dla osób, które kochają Żoliborz za różnorodność, zieleń, ocalałe zabytki, ukryte i klimatyczne kafejki oraz mnóstwo inicjatyw kulturalnych.

Wzór „Mokotów” z kolei nawiązuje do charakterystycznych, „kanciastych” kamienic, uliczek zaprojektowanych na planie kwadratu, przy jednoczesnym kontrastowym współistnieniu nowoczesnych apartamentowców, czy eleganckich, modnych knajp. To propozycja dla tych, którzy kochają Mokotów za jego niepowtarzalny charakter.

Produkty Twentee mają krótkie serie, nie spotkasz ich w tzw. sieciówkach. Zostały zaprojektowane, by podkreślać przynależność i przywiązanie do miejsc, które kochamy. Pozwalają zarówno wyróżnić się z tłumu, jak i stworzyć indywidualny styl. To minimalizm, który mówi wiele.

Świadomość ekologiczna w Twentee

Marka maksymalnie ogranicza zużycie plastiku. Produkty pakowane są w ekologiczne, tekturowe pudełka zaprojektowane specjalnie dla Twentee, z myślą o zminimalizowaniu ilości użytego kleju.

Ceny: Bluza WWA Hoodie – 210 zł, Żoliborz Tee – 95 zł,  Mokotów Tee – 95 zł.

twentee.pl

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Plac Inwalidów do likwidacji?

Rada Kobiet powołana przez Rafała Trzaskowskiego doniedawna domagała się zmiany nazwy Ronda Dmowskiego na Rondo Praw Kobiet. Teraz organizacji nie...

Uroczystości pogrzebowe śp. Maurycego Mochnackiego na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie

Dziś w Katedrze Polowej Wojska Polskiego oraz na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie odbyły się uroczystości sprowadzenia szczątków i...

JULA CZYNNA W NIEDZIELE NIEHANLOWE

Od dnia 28 listopada 2021 roku 16 sklepów Jula w całej Polsce będzie otwartych we wszystkie niedziele. 

III linia metra na Gocław coraz bliżej

Nowa, III linia metra coraz bliżej. W piątek, 26 listopada podpisano umowę z firmą ILF Consulting Engineers Polska na wykonanie „Prac...

Nowe Aleje Jerozolimskie. Umowa podpisana, projektowanie rozpoczęte

Jak będą wyglądały nowe Aleje Jerozolimskie? Odpowiedź da projekt wykonawczy, którego sporządzanie już się rozpoczęło. Zarząd Dróg Miejskich podpisał właśnie umowę...

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

Polecane

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

“Wola się zmienia” rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego.

Rozstrzygnęliśmy organizowany wspólnie z Browarami Warszawskimi konkurs fotograficzny „Wola się zmienia”. Wola jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dzielnic, co...

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...

Plac Konesera w nowej aranżacji. Jesień na warszawskiej Pradze pod znakiem literatury

Stołeczny plac Konesera zmienił się w bajkowe królestwo słów i literatury. Mieszkańcom i spacerowiczom od początku października towarzyszą kolorowe lampiony w...

TU CHCE SIĘ MIESZKAĆ

Coraz częściej zwracamy uwagę na to gdzie mieszkamy. Rosną nasze oczekiwania. Oczywiście o ile cena ciągle znacząco determinuje wybór mieszkania do...

OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w...