REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Strona główna Informacje Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Moda XXI wieku to nie tyle narzucona z góry estetyka, co raczej źródło inspiracji i punkt wyjścia do własnych, dowolnych kreacji. W zalewie propozycji z sieciowych sklepów w coraz większym stopniu pragniemy podkreślać nie tylko własny styl, ale również przekonania i upodobania.

Młoda polska marka Twentee to nowatorski koncept modowy, inspirowany siłą przywiązania do lokalnych społeczności i ulubionych miejsc. Realizując projekty marka pokazuje, co nas łączy!

Jednym z wiodących trendów w modzie ostatnich lat jest wyrażanie swojej osobowości i podkreślanie indywidualizmu –  poprzez noszone ubrania i dodatki. Bawimy się stylami, a eklektyzm na dobre zagościł w modowym alfabecie. Przewidział to już japoński projektant Kenzo, który w latach 70. XX wieku twierdził: „W przyszłości, chcąc być modnym, każdy będzie się ubierał, jak chce”. Z drugiej jednak strony pragniemy poczucia przynależności do określonych grup i identyfikowania się z nimi. Młoda polska marka Twentee w propozycjach swoich produktów odpowiada na obie te potrzeby. Wzory są oryginalne, przemyślane, nietuzinkowe. „Naszą misją jest wzmacnianie więzi wśród lokalnych społeczności, zwrócenie uwagi na ich unikatowy charakter” – mówią twórcy marki.

Wzór „WWA” z minimalistycznym haftem z przodu i grafiką z tyłu bluzy nawiązuje do charakteru wieczornej Warszawy.

Futurystyczne wieżowce, eleganckie kluby i restauracje, w parze z wielką płytą i neonami pamiętającymi PRL. Nowoczesne, nadwiślańskie bulwary, wielkomiejski ruch i zgiełk, a z drugiej strony dziki brzeg i wielka plaża. Warszawa to stolica przeciwieństw, jedyna w swoim rodzaju. Bluza WWA powstała z fascynacji tym miastem i jego niepowtarzalnym klimatem.

Koszulka Żoliborz tee została zaprojektowana z myślą o niepowtarzalnym klimacie zielonej dzielnicy Warszawy. Napis „Żoliborz” nawiązuje do jej delikatności i piękna. Długa, opływowa linia inspirowana jest niespiesznymi spacerami po krętych zielonych uliczkach. To propozycja dla osób, które kochają Żoliborz za różnorodność, zieleń, ocalałe zabytki, ukryte i klimatyczne kafejki oraz mnóstwo inicjatyw kulturalnych.

Wzór „Mokotów” z kolei nawiązuje do charakterystycznych, „kanciastych” kamienic, uliczek zaprojektowanych na planie kwadratu, przy jednoczesnym kontrastowym współistnieniu nowoczesnych apartamentowców, czy eleganckich, modnych knajp. To propozycja dla tych, którzy kochają Mokotów za jego niepowtarzalny charakter.

Produkty Twentee mają krótkie serie, nie spotkasz ich w tzw. sieciówkach. Zostały zaprojektowane, by podkreślać przynależność i przywiązanie do miejsc, które kochamy. Pozwalają zarówno wyróżnić się z tłumu, jak i stworzyć indywidualny styl. To minimalizm, który mówi wiele.

Świadomość ekologiczna w Twentee

Marka maksymalnie ogranicza zużycie plastiku. Produkty pakowane są w ekologiczne, tekturowe pudełka zaprojektowane specjalnie dla Twentee, z myślą o zminimalizowaniu ilości użytego kleju.

Ceny: Bluza WWA Hoodie – 210 zł, Żoliborz Tee – 95 zł,  Mokotów Tee – 95 zł.

twentee.pl

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Siedem ofert na budowę tunelu w Wesołej

Między 90,7 a 149,4 mln zł zaproponowały firmy, które chcą wybudować tunel w Wesołej pod linią kolejową nr 2 Warszawa Zachodnia-Terespol. Właśnie...

Nie rezygnuj z życia! Tabliczki z bardzo ważnym przesłaniem zawisły na mostach w stolicy

Na warszawskich mostach pojawiły się tabliczki informacyjne kierowane do osób w kryzysie samobójczym. Znalazło się na nich hasło „Nie rezygnuj z...

UNIQLO z drugim stałym sklepie w Warszawie! W samym sercu stolicy!

Najbardziej prestiżowy adres handlowy stolicy– Wars Sawa Junior w ścisłym centrum Warszawy, należący do G City Europe – stanie się lokalizacją...

Wszystkie biura w otulonym zielenią kampusie Forest wynajęte

HB Reavis, właściciel i zarządca nieruchomości komercyjnych, podpisał 7-letnie umowy najmu ze spółkami z grupy Transition Technologies. Zajmą one łącznie prawie...

NU2 Warszawa Wola: Skanska wprowadza do sprzedaży 36 mieszkań „pod klucz”

Skanska Residential Development Poland wprowadza do sprzedaży ofertę Sitta w ramach inwestycji NU2 Warszawa Wola. Docelowo dostępnych będzie 36 mieszkań wykończonych...

Polecane

Westfield Days – odkryj trendy, którymi możesz się dzielić w Westfield Mokotów

Lato powoli się kończy, ale na warszawskim Mokotowie nadal będzie gorąco. W ostatni weekend września w Westfield Mokotów odkryjesz najnowsze trendy w...

XVI WARSZAWSKIE TARGI MIESZKANIOWE DOM 2024

Już w ten weekend (21-22.09.2024 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2024. To już szesnasta edycja...

IL DIVO w Polsce: Wyjątkowy Jubileuszowy Koncert w Warszawie

Międzynarodowy kwartet wokalny IL DIVO, z okazji swojego 20-lecia, wystąpi na żywo w Polsce. Koncert odbędzie się 22 września w PreZero...

Najważniejszy festiwal twórców wizualizacji już jesienią w Warszawie

Trzy dni dyskusji, prezentacji i warsztatów wokół najnowszych i najbardziej znaczących zagadnień w świecie wizualizacji architektonicznych (i nie tylko). Na początku...

Zabytkowa hala zagrożona rozbiórką. To tu powstał kultowy Fiat 125 p!

Jesienią pisaliśmy o zabytkowych halach dawnej fabryki FSO, w których powstawał fiat 125 p. Ten kultowy samochodów Jesienią pisaliśmy o zabytkowych...

Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji największego polskiego fotomaratonu

Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8...