SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Strona główna Informacje Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Moda XXI wieku to nie tyle narzucona z góry estetyka, co raczej źródło inspiracji i punkt wyjścia do własnych, dowolnych kreacji. W zalewie propozycji z sieciowych sklepów w coraz większym stopniu pragniemy podkreślać nie tylko własny styl, ale również przekonania i upodobania.

Młoda polska marka Twentee to nowatorski koncept modowy, inspirowany siłą przywiązania do lokalnych społeczności i ulubionych miejsc. Realizując projekty marka pokazuje, co nas łączy!

Jednym z wiodących trendów w modzie ostatnich lat jest wyrażanie swojej osobowości i podkreślanie indywidualizmu –  poprzez noszone ubrania i dodatki. Bawimy się stylami, a eklektyzm na dobre zagościł w modowym alfabecie. Przewidział to już japoński projektant Kenzo, który w latach 70. XX wieku twierdził: “W przyszłości, chcąc być modnym, każdy będzie się ubierał, jak chce”. Z drugiej jednak strony pragniemy poczucia przynależności do określonych grup i identyfikowania się z nimi. Młoda polska marka Twentee w propozycjach swoich produktów odpowiada na obie te potrzeby. Wzory są oryginalne, przemyślane, nietuzinkowe. „Naszą misją jest wzmacnianie więzi wśród lokalnych społeczności, zwrócenie uwagi na ich unikatowy charakter” – mówią twórcy marki.

Wzór „WWA” z minimalistycznym haftem z przodu i grafiką z tyłu bluzy nawiązuje do charakteru wieczornej Warszawy.

Futurystyczne wieżowce, eleganckie kluby i restauracje, w parze z wielką płytą i neonami pamiętającymi PRL. Nowoczesne, nadwiślańskie bulwary, wielkomiejski ruch i zgiełk, a z drugiej strony dziki brzeg i wielka plaża. Warszawa to stolica przeciwieństw, jedyna w swoim rodzaju. Bluza WWA powstała z fascynacji tym miastem i jego niepowtarzalnym klimatem.

Koszulka Żoliborz tee została zaprojektowana z myślą o niepowtarzalnym klimacie zielonej dzielnicy Warszawy. Napis “Żoliborz” nawiązuje do jej delikatności i piękna. Długa, opływowa linia inspirowana jest niespiesznymi spacerami po krętych zielonych uliczkach. To propozycja dla osób, które kochają Żoliborz za różnorodność, zieleń, ocalałe zabytki, ukryte i klimatyczne kafejki oraz mnóstwo inicjatyw kulturalnych.

Wzór „Mokotów” z kolei nawiązuje do charakterystycznych, „kanciastych” kamienic, uliczek zaprojektowanych na planie kwadratu, przy jednoczesnym kontrastowym współistnieniu nowoczesnych apartamentowców, czy eleganckich, modnych knajp. To propozycja dla tych, którzy kochają Mokotów za jego niepowtarzalny charakter.

Produkty Twentee mają krótkie serie, nie spotkasz ich w tzw. sieciówkach. Zostały zaprojektowane, by podkreślać przynależność i przywiązanie do miejsc, które kochamy. Pozwalają zarówno wyróżnić się z tłumu, jak i stworzyć indywidualny styl. To minimalizm, który mówi wiele.

Świadomość ekologiczna w Twentee

Marka maksymalnie ogranicza zużycie plastiku. Produkty pakowane są w ekologiczne, tekturowe pudełka zaprojektowane specjalnie dla Twentee, z myślą o zminimalizowaniu ilości użytego kleju.

Ceny: Bluza WWA Hoodie – 210 zł, Żoliborz Tee – 95 zł,  Mokotów Tee – 95 zł.

twentee.pl

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Drzewa z placu Powstańców Warszawy trafią na Pragę

Trwają prace związane z budową parkingu podziemnego przy placu Powstańców Warszawy. Wykonawca rozpoczął przesadzanie 24 lip, które znajdują się na placu...

Wbiegnij na Varso Tower już w ten weekend

Już w najbliższą sobotę, 8 października odbędą się pierwsze zawody Wbiegnij na Varso Tower. Swój udział w wydarzeniu potwierdził Piotr Łobodziński, który...

Remont kamienicy przy ul. Środkowej 16

Trwa remont zabytkowej kamienicy przy ul. Środkowej 16 na Pradze-Północ, która wraz z sąsiadującymi budynkami, stanowi cenne świadectwo najwcześniejszej fazy budownictwa...

Plac Trzech Krzyży będzie zielony

Warszawa oraz Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków uzgodnili szczegóły remontu placu Trzech Krzyży. Drzewa – zgodnie z historyczną...

Dystrybucja jodku potasu w przypadku zagrożenia radiacyjnego

Stosownie do zaleceń administracji centralnej, samorządy włączyły się do działań prewencyjnych, przygotowujących do dystrybucji tabletek z jodkiem potasu. Warszawa uczestniczy w...

Porty Lotnicze przejęte przez CPK

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, właściciel i współwłaściciel kilkunastu lotnisk w Polsce wejdzie w struktury grupy kapitałowej Centralnego Portu Komunikacyjnego. W ciągu...

Polecane

Na piechotę po Warszawie

W soboty 17 i 24 września wczesnym popołudniem odbędą się spacery po Warszawie zorganizowane przez centrum handlowe Westfield Arkadia oraz Galerię...

XII Warszawskie Targi Mieszkaniowe Dom 2022

Już w następny weekend (17-18.09.2022 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2022. To już...

Pasaż Wiecha pełen dobrej muzyki i azjatyckich przysmaków. Ostatni tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior

Tegoroczny Festiwal Miejski przy Domach Towarowych Wars Sawa Junior zakończy się weekendem (25-28.08) pełnym atrakcji. Finisz w dobrym stylu i smaku zapewnią...

Taneczny, muzyczny i zielony – taki będzie 3. tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior w Pasażu Wiecha

To już trzeci tydzień Festiwalu Miejskiego w Pasażu Wiecha, za Domami Towarowymi Wars Sawa Junior w samym centrum Warszawy. Tym razem szczególną...

Konkurs fotograficzny – Lato w Browarach

Lato w pełni a my wracamy do Was z kolejnym super konkursem fotograficznym organizowanym wspólnie z Browarami Warszawskimi (@browarywarszawskie). Pokażcie nam...

XTB wyznacza nowy trend reklamy na wysokości

XTB S.A., jeden z największych domów maklerskich z główną siedzibą w Warszawie przy rondzie Daszyńskiego, jako pierwsza w Polsce firma zdecydowała...