REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Strona główna Informacje Moda inspirowana charakterem lokalnych społeczności Warszawy

Moda XXI wieku to nie tyle narzucona z góry estetyka, co raczej źródło inspiracji i punkt wyjścia do własnych, dowolnych kreacji. W zalewie propozycji z sieciowych sklepów w coraz większym stopniu pragniemy podkreślać nie tylko własny styl, ale również przekonania i upodobania.

Młoda polska marka Twentee to nowatorski koncept modowy, inspirowany siłą przywiązania do lokalnych społeczności i ulubionych miejsc. Realizując projekty marka pokazuje, co nas łączy!

Jednym z wiodących trendów w modzie ostatnich lat jest wyrażanie swojej osobowości i podkreślanie indywidualizmu –  poprzez noszone ubrania i dodatki. Bawimy się stylami, a eklektyzm na dobre zagościł w modowym alfabecie. Przewidział to już japoński projektant Kenzo, który w latach 70. XX wieku twierdził: „W przyszłości, chcąc być modnym, każdy będzie się ubierał, jak chce”. Z drugiej jednak strony pragniemy poczucia przynależności do określonych grup i identyfikowania się z nimi. Młoda polska marka Twentee w propozycjach swoich produktów odpowiada na obie te potrzeby. Wzory są oryginalne, przemyślane, nietuzinkowe. „Naszą misją jest wzmacnianie więzi wśród lokalnych społeczności, zwrócenie uwagi na ich unikatowy charakter” – mówią twórcy marki.

Wzór „WWA” z minimalistycznym haftem z przodu i grafiką z tyłu bluzy nawiązuje do charakteru wieczornej Warszawy.

Futurystyczne wieżowce, eleganckie kluby i restauracje, w parze z wielką płytą i neonami pamiętającymi PRL. Nowoczesne, nadwiślańskie bulwary, wielkomiejski ruch i zgiełk, a z drugiej strony dziki brzeg i wielka plaża. Warszawa to stolica przeciwieństw, jedyna w swoim rodzaju. Bluza WWA powstała z fascynacji tym miastem i jego niepowtarzalnym klimatem.

Koszulka Żoliborz tee została zaprojektowana z myślą o niepowtarzalnym klimacie zielonej dzielnicy Warszawy. Napis „Żoliborz” nawiązuje do jej delikatności i piękna. Długa, opływowa linia inspirowana jest niespiesznymi spacerami po krętych zielonych uliczkach. To propozycja dla osób, które kochają Żoliborz za różnorodność, zieleń, ocalałe zabytki, ukryte i klimatyczne kafejki oraz mnóstwo inicjatyw kulturalnych.

Wzór „Mokotów” z kolei nawiązuje do charakterystycznych, „kanciastych” kamienic, uliczek zaprojektowanych na planie kwadratu, przy jednoczesnym kontrastowym współistnieniu nowoczesnych apartamentowców, czy eleganckich, modnych knajp. To propozycja dla tych, którzy kochają Mokotów za jego niepowtarzalny charakter.

Produkty Twentee mają krótkie serie, nie spotkasz ich w tzw. sieciówkach. Zostały zaprojektowane, by podkreślać przynależność i przywiązanie do miejsc, które kochamy. Pozwalają zarówno wyróżnić się z tłumu, jak i stworzyć indywidualny styl. To minimalizm, który mówi wiele.

Świadomość ekologiczna w Twentee

Marka maksymalnie ogranicza zużycie plastiku. Produkty pakowane są w ekologiczne, tekturowe pudełka zaprojektowane specjalnie dla Twentee, z myślą o zminimalizowaniu ilości użytego kleju.

Ceny: Bluza WWA Hoodie – 210 zł, Żoliborz Tee – 95 zł,  Mokotów Tee – 95 zł.

twentee.pl

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Ratusz planuje konkurs na przebudowę Karowej

W drugiej połowie 2024 roku ratusz planuje ogłoszenie konkursu architektonicznego na koncepcję przebudowy ciągu ulicy Karowej od Wisłostrady do Traktu Królewskiego....

Develia prezentuje nową strategię – celem jest roczna sprzedaż ponad 4500 mieszkań

Develia opublikowała nową strategię na lata 2024-2028. Priorytetem dewelopera jest dalszy dynamiczny rozwój w sektorze mieszkaniowym i zwiększenie udziału rynkowego w...

Asfaltowanie drugiej jezdni Gagarina

Coraz bliżej uruchomienia linii tramwajowej na ul. J. Gagarina. W najbliższy weekend, 19-21 kwietnia, drogowcy ułożą ostatnią...

Warszawa walczy z betonozą! Zapowiada kolejne remonty!

Ponad 31 tys. mkw. – tyle betonu usunęły w ubiegłym roku miejskie jednostki i zastąpiły go roślinnością....

LIXA City Gardens z nowymi markami

Restauracja Rico, Ramenownia i salon kosmetyczny Luna Skin – to trzy marki, które dołączyły do grona najemców konceptu retailowego LIXA City...

Letnia Scena Muzyczna Warszawy: 10 koncertów, których nie możesz przegapić

Tego lata Warszawa stanie się ważnym muzycznym punktem Europy, prezentując szeroką gamę koncertów, które łączą klasyczne i nowoczesne brzmienia. Od Taylor...

Polecane

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...

Ruszają zapisy do 3. edycji Wbiegnij na Varso Tower

Sportowi amatorzy i profesjonalni zawodnicy ponownie zmierzą się ze schodami najwyższego budynku w Unii Europejskiej. Dziś od godz. 14:00 biegacze mogą...

Wernisaż najlepszych prac uczestników i zwycięzców Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

11 marca 2024 r. odbył się uroczysty wernisaż zdjęć uczestników 4. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego, organizowanego przez kawiarnie Green Caffè Nero. Motywem...