Trwa budowa Galerii Młociny – pierwszego, nowoczesnego obiektu handlowo-rozrywkowego na Bielanach. Już teraz znane marki rezerwują najlepsze lokalizacje dla swoich przyszłych salonów. Do najemców powierzchni handlowej w naszym nowym obiekcie dołączyła właśnie sieć MediaMarktSaturn Polska – międzynarodowy lider na rynku elektroniki użytkowej.
– Galeria Młociny to ciekawy projekt, który doskonale uzupełni infrastrukturę handlową tej części miasta. Widzimy duży potencjał w obecności jednego z naszych sklepów właśnie w Galerii Młociny, która ma szansę stać się ulubionym miejscem zakupów i spędzania wolnego czasu dla mieszkańców Warszawy – mówi Marek Skoczylas, dyrektor ds. ekspansji w MediaMarktSaturn Polska.
Galeria Młociny to nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan. W przyjaznej, zielonej przestrzeni miejsce to połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, park trampolin i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
To projekt realizowany przez joint venture EPP (Echo Polska Properties) i Echo Investment. EPP jest właścicielem 70% inwestycji, pozostała część należy do Echo Investment, które odpowiada za komercjalizację projektu.
Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny– w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.
W gronie przyszłych najemców znajdują się wiodące marki modowe reprezentując m.in. grupę Inditex – Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, a także Van Graaf, H&M, C&A, CCC, Wojas, Sephora, Douglas, The Body Shop i MAC. W Galerii Młociny pojawią się także popularne sklepy takich marek jak Intermarche, Jysk, RTV Euro AGD, Go Sport, Martes Sport, SMYK, a oprócz tego także nowoczesne, wielosalowe kino oraz klub fitness sieci Calypso.
Galeria Młociny została zaprojektowana również jako wygodne miejsce do pracy. W dwóch odrębnych budynkach, na trzech kondygnacjach, zaplanowano ponad 6 000 mkw. funkcjonalnej i komfortowej przestrzeni biurowej z oddzielnymi wejściami, własną recepcją i wygodnym dostępem do parkingu.
Otwarcie zaplanowano na marzec 2019 roku.