REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Mammut wzmacnia swoją pozycję na rynku. W Warszawie otwarto już drugi sklep sieci.

Strona główna Nieruchomości Handel Mammut wzmacnia swoją pozycję na rynku. W Warszawie otwarto już drugi sklep...

Dystrybutor popularnej na całym świecie marki outdoorowej otworzył kolejny salon w Warszawie. Nowy sklep jest już dziewiątym należącym do sieci w Polsce, a zarazem trzecim, który działa w nowym koncepcie.

Uni-Sport, dystrybutor szwajcarskiej marki o ponad 160-letniej historii, kontynuuje inwestycje w rozwój sieci sklepów stacjonarnych w Polsce. Od niedawna warszawscy pasjonaci outdooru, poza sklepem przy Alei Niepodległości, mają do dyspozycji drugi sklep marki. Nowy salon, który liczy 100 m kw. powierzchni, otwarto w samym centrum Warszawy, przy ulicy Nowolipki 14.

 Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami rozwijamy sieć naszych sklepów stacjonarnych. Po nowych inwestycjach, m.in. w samym sercu Poznania i przeprowadzonych modernizacjach w Krakowie, Wrocławiu i w Sosnowcu, kolejna lokalizacja w stolicy to naturalny krok w rozwoju naszej firmy. Drugi warszawski sklep był w naszych planach już od dawna, to odpowiedź na rosnące potrzeby mieszkańców Warszawy, którym chcemy zapewnić jeszcze lepszy dostęp do pełnej oferty produktów Mammuta – komentuje Ewa Gacek, wiceprezeska i dyrektorka finansowa Uni-Sport Sp. z o.o., firmy, która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Mammut w Polsce.

W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór produktów o przeznaczeniu outdoorowym, wspinaczkowym, a także miejskim. Jest to już 9. placówka marki w Polsce, a także trzeci sklep Mammuta w kraju, który funkcjonuje w nowym koncepcie handlowym.

 Salon w Warszawie, to kolejny sklep po Poznaniu i Krakowie, który działa zgodnie z najnowszymi standardami sieci Mammut, jest spójny z jej obecną identyfikacją wizualną, a także duchem marki. Zmodernizowane wnętrza, o większym metrażu i pełne niestandardowych rozwiązań, niosą wiele udogodnień dla klientów – mówi Ewa Gacek.

Co dla klientów oznacza nowy koncept? Podobnie, jak w innych sklepach zaadaptowanych do tego modelu, na kupujących czeka większa, bardziej komfortowa przestrzeń zakupowa oraz zmiany w jej aranżacji m.in. czytelniejszy podział stref i aktywności oraz ekspozycja towaru w standardzie premium,

Na uwagę zasługuje również wystrój sali sprzedaży – nawiązujący do alpejskich tradycji marki, ale jednocześnie pełen nowoczesnych komponentów. Za nowy koncept marki odpowiada niemiecka agencja kreatywna Dan Pearlman.

9 sklepów w największych miastach Polski. Kolejne na horyzoncie

Sklep w Warszawie jest drugim w stolicy, a już 9 w Polsce salonem firmowym szwajcarskiej marki, z czego pięć działa w galeriach handlowych oraz outletach (Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Sosnowiec), a cztery na ulicach handlowych (Poznań, Katowice oraz Warszawa). Pełen asortyment dostępny jest także w sklepie online. Na tym nie koniec – przedstawiciel zapowiada kolejne otwarcia i modernizację dotychczasowych lokalizacji.

Rabaty i okazje dla klientów W związku z debiutem nowego lokalu w Warszawie na klientów czekają rabaty na całą ofertę, z wyjątkiem sprzętu lawinowego, w wysokości 15%. Akcja promocyjna potrwa do 19 października.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Konkurs: Inicjatywa sąsiedzka

Miasto to ludzie. Inicjatywy sąsiedzkie sprawiają, że w wielu miastach powstają zieleńce, remontowane są kamienice, starsze osoby nie muszą siedzieć w domach.

Jak cyfryzacja merchandisingu może zoptymalizować Twoją działalność

Digitalizacja merchandisingu dla sklepów detalicznych Jak digitalizacja merchandisingu może przyczynić się do oszczędności czasu, uproszczenia operacji, efektywnego skalowania ekspozycji,...

Tramwaj do Dworca Zachodniego zmiany w organizacji ruchu w Alejach Jerozolimskich!

W nocy z 18 na 19 października zmieni się organizacja ruchu w Alejach Jerozolimskich na wysokości Dworca Zachodniego. Wykonawca rozpoczyna budowę...

Chmielna Duo już nie urośnie! Trwają prace wykończeniowe.

Chmielna Duo, inwestycja realizowana przez BPI Real Estate Poland w samym sercu Warszawy, osiągnęła stan surowy zamknięty. Aktualnie zaawansowanie prac budowlanych wynosi...

Konkurs: Warszawa przyszłości

Warszawa przyszłości (Konkurs, w którym do wygrania jest Biżuteria marki SUFF lub torba marki...

SPRAVIA buduje na Białołęce!

Spravia wybuduje kameralne osiedle przy ulicy Familijnej. W spokojnej, a jednocześnie dobrze skomunikowanej części Białołęki powstaną cztery niskie budynki z 90 mieszkaniami....

Polecane

Westfield Days – odkryj trendy, którymi możesz się dzielić w Westfield Mokotów

Lato powoli się kończy, ale na warszawskim Mokotowie nadal będzie gorąco. W ostatni weekend września w Westfield Mokotów odkryjesz najnowsze trendy w...

XVI WARSZAWSKIE TARGI MIESZKANIOWE DOM 2024

Już w ten weekend (21-22.09.2024 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2024. To już szesnasta edycja...

IL DIVO w Polsce: Wyjątkowy Jubileuszowy Koncert w Warszawie

Międzynarodowy kwartet wokalny IL DIVO, z okazji swojego 20-lecia, wystąpi na żywo w Polsce. Koncert odbędzie się 22 września w PreZero...

Najważniejszy festiwal twórców wizualizacji już jesienią w Warszawie

Trzy dni dyskusji, prezentacji i warsztatów wokół najnowszych i najbardziej znaczących zagadnień w świecie wizualizacji architektonicznych (i nie tylko). Na początku...

Zabytkowa hala zagrożona rozbiórką. To tu powstał kultowy Fiat 125 p!

Jesienią pisaliśmy o zabytkowych halach dawnej fabryki FSO, w których powstawał fiat 125 p. Ten kultowy samochodów Jesienią pisaliśmy o zabytkowych...

Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji największego polskiego fotomaratonu

Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8...