Do Warszawy przyjechał tramwaj nowego typu 134N Jazz. Jest to pierwszy z 30 tramwajów zamówionych u producenta firmy Pesa Bydgoszcz SA. Tramwaj ma 19,3 metra długości i obsłuży linie, z których korzysta mniejsza liczba pasażerów. Tramwaj w najbliższych dniach rozpocznie testy homologacyjne prowadzone przez Instytut Pojazdów Szynowych.
Tramwaje typu 134N Jazz są jednoprzestrzenne, trójczłonowe, jednokierunkowe i niskopodłogowe. Dzięki zastosowaniu bezosiowych wózków jezdnych podłoga jest idealnie płaska i nie posiada żadnych wzniosów. Do tramwaju wsiądzie 132 pasażerów (w tym 27 będzie mogło skorzystać z miejsc siedzących). Jazzy są w pełni dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich będą miały ułatwiony dostęp do wnętrza dzięki odpowiednio oznakowanej wysuwanej platformie umieszczonej przy drzwiach dwustrumieniowych najbliższych kabinie motorniczego. Tramwaje typu 134N są wyposażone w klimatyzację (w części pasażerskiej i kabinie motorniczego), system zliczania pasażerów, monitoring wizyjny oraz system informacji liniowej. Ważnym rozwiązaniem technicznym jest także zastosowanie w układzie napędowym pokładowego zasobnika energii, który pozwoli na zmniejszenie zużycia energii pobieranej z sieci trakcyjnej, a także układ antykolizyjny. Dwa tramwaje zostaną dostosowane do potrzeb nauki jazdy.