W kwietniu na Dworcu Centralnym uruchomiono nowy 900 metrowej powierzchni dyskont sieci Biedronka. Wtedy większość czytelników Nowej Warszawy chwaliła m.in. ascetyczne logo sieci. Niestety, elegancka identyfikacja wizualna dyskontu nie przyciągnęła klientów. Sklep świecił pustkami. Dlatego marketerzy Biedronki sięgnęli po sprawdzone środki.
Niezadowoleni właściciele sieci z wyników sprzedaży postanowili zareklamować sklep wśród pasażerów. Schody z galerii do hali głównej zamieniły się w wielką reklamę dyskontu. Naklejki na schodach układają się w czerwony napis “Biedronka” na żółtym tle. Do tego strzałki kierują na antresolę. Podświetlone reklamy zawisły też w hali głównej Dworca Centralnego.
Z dyskontu można korzystać codziennie od 7:00 do 23:00. Sklep zajmuje powierzchnię około 900 metrów kwadratowych i znajduje się na zachodniej antresoli Dworca Centralnego.
Foto: Tomasz Reich