SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Inchcape otworzył pierwszy w Europie sklep typu moto-convenience

Strona główna Informacje Inchcape otworzył pierwszy w Europie sklep typu moto-convenience

Wysokie tempo życia, presja czasu zarówno z powodu pracy, jak i chęci samorealizacji – te czynniki zmieniają jednak przyzwyczajenia konsumenckie mieszkańców miast. Nowe zwyczaje Polaków dostrzega dealer Inchcape Motor, który otworzył swój kolejny salon samochodowy na poziomie „0” galerii handlowej Blue City.

Jak twierdzą przedstawiciele Inchcape Motor, jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, a możliwe że również jedyna w Europie. Z pewnością wyjątkowa jest skala przedsięwzięcia – ponad 20 pojazdów marek BMW, MINI oraz BMW Motorrad (motocykle), a także liczne akcesoria motoryzacyjne znajdują się w salonie stworzonym w warszawskiej galerii handlowej Blue City. Co ciekawe, część przeznaczona na ekspozycję MINI jest większa niż niejeden salon tej marki w Polsce. Pop-up store jest uzupełnieniem oferty Inchape, który swoje salony ma w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu.

bmw-blue-city-26a-of-43Choć w pierwszej kolejności na myśl przywodzi wystawę podczas targów samochodowych, w rzeczywistości jest to w pełni wyposażony sklep, z własną kasą oraz doświadczonym personelem, który pomoże dopełnić wszystkich formalności związanych z zakupem na miejscu. Odbiór samochodu również odbywa się w centrum handlowym lub – na życzenie – w domu klienta.

Salon posiada cztery strefy obejmujące samochody BMW (nowe i używane), strefę mini MINI, strefę motocyklową BMW Motorrad oraz strefę sprzedaży akcesoriów. Pop Up Store to również gratka dla wszystkich miłośników motoryzacji. Wśród prezentowanych modeli są m.in. sportowe BMW M2 Coupe, Mini Cooper S czy premierowy model BMW X3.

– Nie ukrywam, że inspiracją do podjęcia tej inicjatywy byli nasi klienci, którzy są coraz bardziej zabiegani, a większą część spraw realizują przez telefon czy e-maila. Nasza obecność w Blue City, jest więc zbliżeniem się do nich oraz próbą pozyskania nowych klientów, którzy do tej pory myśleli, że samochody marek BMW czy MINI są poza zasięgiem ich ręki – mówi Piotr Berzyński, dodając, że wybór lokalizacji w Blue City był związany m.in. z zakresem usług oferowanych w tym miejscu – Blue City poza licznymi sklepami, chętnie odwiedzanymi przez naszych klientów oferuje prywatne centrum medyczne, siłownię czy salę zabaw. Nie bez znaczenia jest też lokalizacja przy Al. Jerozolimskich, które są jednym z centrów biurowych Warszawy.

bmw-blue-city-14a-of-43Na efekty tego typu promocji nie trzeba było długo czekać. Klienci odwiedzający salon już dokonują pierwszych transakcji, natomiast premierowym samochodem zakupionym w pop-up storze było BMW 3GT. Jak zdradza Piotr Berzyński, właściciele pojazdu to zupełnie nowi klienci dealera BMW i MINI.

Innym udogodnieniem dla klientów Pop-up Store są godziny otwarcia – takie same reszty centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele (do końca lutego) od 10:00 do 20:00 – znacznie dłużej niż typowych salonów samochodowych.

Przedstawiciele Inchcape informują, salon otwarty będzie czasowo – do kwietnia 2018 roku; nie wykluczają jednak przedłużenia projektu.

 

Wiadomości

Skyliner już na finiszu!

Na budowie Skylinera obecnie prowadzone są roboty elewacyjne na szczycie budynku. Jest to najtrudniejsza część prac ze względu na wysokość, ograniczony...

Odsłonięcie muralu z wizerunkiem Jacka Kuronia

Na ścianach budynku CXIX L.O. im. Jacka Kuronia powstał mural z wizerunkiem patrona wolskiej szkoły. W piątek 26 czerwca oficjalnie odsłonięto...

Warszawa już z letnim rozkładem jazdy

Skończył się rok szkolny. W czasie wakacji zmienia się kursowanie niektórych linii autobusowych, tramwajowych oraz metra. Uczniowie zakończyli ten...

Victoria Dom w pierwszej połowie roku poprawiła sprzedaż o 14%

Victoria Dom zakontraktowała w pierwszej połowie br. 848 mieszkań co oznacza wzrost o 14% w ujęciu r./r. Popyt na...

Śródmieście ogranicza dzikie parkowanie

Od 1 lipca 2020 r. na czterech śródmiejskich podwórkach obowiązują nowe zasady parkowania. To pilotaż programu, dzięki któremu stanie się ono...

Na co zwrócić uwagę przy wyborze biura?

Biuro to miejsce pracy, ale także przestrzeń, w której pracownicy mają okazję rozwijać się zawodowo, zacieśniać więzi, budować wspólne...

Polecane

Rozpoczyna się Lato Konesera. Kilkaset wydarzeń w centrum kulturalno-rozrywkowym stołecznej Pragi

Już w 1 lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczyna się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Od początku lipca do...

Teatr Polonia i Och-Teatr zagrają w lato plenerowe spektakle w Centrum Praskim Koneser

Centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze zapowiada plenerowe spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru podczas Lata Konesera. Wstęp na wszystkie wydarzenia będzie bezpłatny,...

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...