Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie posiada 12 własnych hoteli reprezentujących 6 różnych marek, oferujących ponad 3300 pokoi i 86 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni prawie 6 tys. metrów kwadratowych. W odpowiedzi na zapotrzebowanie mieszkańców miasta, osób podróżujących czy klientów biznesowych, grupa hotelowa wciąż poszerza portfolio obiektów i usług noclegowych, gastronomicznych i konferencyjnych.
W Warszawie oferuje różnorodny wachlarz marek i własnych hoteli – od ekonomicznych – ibis, ibis Styles, ibis budget, poprzez segment midscale – Novotel i Mercure, po luksusową markę Sofitel. Jako grupa ma w portfolio 15 hoteli, w tym 12 własnych. Przez należącą do AccorHotels legendarną markę Raffles Hotels&Resorts, operowany jest również najbardziej prestiżowy hotel w Polsce, Raffles Europejski Warsaw.
Warszawski rynek hoteli, zarówno w wymiarze gości indywidualnych, jak i biznesowych, wciąż się rozwija. Jako operator 12 własnych hoteli dysponujących bogatą ofertą noclegową, gastronomiczną i konferencyjną, czerpiąc z globalnych doświadczeń, staramy się wyznaczać trendy i inspirować całą branżę – podkreśla Stefan Potocki, VP Operation Economy & Midscale Brands Region Warszawa i Łódź.
Portfolio usług eventowych
Grupa AccorHotels w stolicy to również ogromny potencjał biznesowy – we własnych obiektach oferuje 86 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni prawie 6 tys. metrów kwadratowych, wielkością niemalże dorównuje jednemu z symboli Warszawy – Rynkowi Starego Miasta. Położone w dogodnych lokalizacjach, wyposażone w nowoczesny sprzęt audio-wizualny, są doskonałym wyborem dla organizatorów spotkań i konferencji.
Przykładem potencjału eventowego hoteli są wydarzenia własne m.in. Novotel Football Night w 2018 roku, czyli studia meczowe prowadzone na żywo w przestrzeniach wspólnych hoteli Novotel – lobby, restauracjach, czy Mercure Fashion Night – pokazy mody polskich projektantów organizowane w hotelach Mercure od końca 2016 roku. Również rodzina hoteli ibis zrealizowała własne kampanie muzyczne: „ibis. tu mieszka muzyka” oraz „Get to Sziget”, w ramach których w latach 2017-2018 odbywały się liczne koncerty, występy muzyczne pracowników hoteli oraz konkursy – dla młodych talentów ze znaną polską artystką – Sarsą oraz dla odważnych miłośników podróży i muzyki – z Mattia i Elie z zespołu BEMY.
Cztery koncepty gastronomiczne i piąty w drodze
Aby wyjść na przeciw zmieniającym się światowym trendom kulinarnym i różnorodnym smakom, Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie oferuje w swoich hotelach cztery autorskie koncepty kulinarne: Winestone, Novo2, ibis Kitchen oraz zlokalizowana w hotelu Sofitel – La Brasserie Moderne. Do końca 2020 roku pojawi się piąty projekt, czyli kawiarnia Wise Cafe, która w zeszłym roku zadebiutowała w Poznaniu.
Zdywersyfikowana baza noclegowa
Poprzez różnorodne marki obecne w Warszawie i ponad 3800 pokoi czekających na nawet 6400 gości, Grupa AccorHotels i Orbis gwarantuje, iż każdy znajdzie coś dla siebie – od oferty standardowej, przez ekskluzywne apartamenty, po przestrzenie przyjazne osobom niepełnosprawnym. Dbając o dobry sen gości, hotele oferują również autorskie koncepty łóżek i pościeli, które trafiają do sprzedaży komercyjnej i są chętnie zabierane do domu przez naszych zadowolonych, a przede wszystkim – wyspanych i wypoczętych gości– dodaje Marta Hancock, Director of Revenue Management Eastern Europe at AccorHotels.
Nowe hotele w 2019 i 2020 roku
Grupa Orbis i AccorHotels kontynuuje umacnianie wiodącej pozycji w Polsce poprzez współpracę z solidnymi i doświadczonymi partnerami biznesowymi. Do portfolio grupy w Warszawie, w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, na koniec 2019 roku dołączy hotel ibis Styles Warszawa Włochy, natomiast w połowie 2020 roku przy ul. Sacharowa na Bielanach powstanie kompleks hotelowy, w którym znajdą się marki Mercure i ibis. W obu przypadkach zarządzanie obiektami powierzono grupie Orbis.