Już wiosną otwarta zostanie wyjątkowa kawiarnia Green Caffè Nero Gold. Mieścić się będzie w prestiżowym budynku Ethos, inwestycji Kulczyk Silverstein Properties, na Placu Trzech Krzyży, w samym sercu Traktu Królewskiego w Warszawie. Będzie to flagowa kawiarnia tej sieci o podwyższonym standardzie.
Wiedeń ma swoją Café Central, Rzym – Antico Caffè Greco. Już wkrótce również Warszawa będzie miała swoją kolejną perełkę – nową Green Caffè Nero Gold na Placu Trzech Krzyży, charakteryzującą się jedynym w swoim rodzaju wystrojem wnętrza.
Przestronna i urządzona z najwyższą dbałością o detale, kawiarnia Green Caffè Nero powstanie na powierzchni 224 m kw. Wnętrze wypełnią meble sprowadzone specjalnie do tej kawiarni z całego świata. Nie zabraknie charakterystycznego dla Green Caffè Nero baru wykonanego przez artystę stolarza i metalowych zdobień wykutych przez zaprzyjaźnionych z firmą kowali z warszawskiej Pragi. Goście będą mogli odpocząć na oryginalnych i odrestaurowanych krzesłach, wyszukanych na aukcjach, pchlich targach i sklepach całej Europy. Część krzeseł i foteli zostanie przygotowana także na specjalne zamówienie u lokalnych artystów – rzemieślników.
Wszystkich odwiedzających z pewnością zachwyci wysokie na kilka poziomów przeszklone atrium, zapewniające doskonałe i klimatyczne doświetlenie, a także – zgodnie z najnowszym trendem – wprowadzenie dużej ilości atrakcyjnej zieleni na skalę niespotykaną dotąd w innych kawiarniach Green Caffè Nero.
Nowa kawiarnia Green Caffè Nero zostanie otwarta na przełomie kwietnia i maja br. w ekskluzywnym budynku biurowo-handlowym Ethos, zlokalizowanym w prestiżowej części Centralnego Obszaru Biznesowego przy Placu Trzech Krzyży, w bliskim sąsiedztwie Giełdy Papierów Wartościowych, Hotelu Sheraton, Sejmu i budynków administracji państwowej w sercu Traktu Królewskiego. Nieruchomość jest własnością Kulczyk Silverstein Properties. ETHOS oferuje łącznie 17 000 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Ponad 5 000 mkw. przeznaczonych jest na reprezentacyjne siedziby butików i sklepów prestiżowych i ekskluzywnych marek, w tym nieobecnych dotąd w Polsce.