Do najemców pierwszego obiektu handlowego na warszawskiej Białołęce dołączyły dwie kolejne firmy – Kubenz z ofertą eleganckiej odzieży męskiej oraz OCHNIK, sieć sklepów z ekskluzywną odzieżą i galanterią.
Galeria Północna również dostrzegła potencjał w polskim przemyśle odzieżowym i galanteryjnym. Już dziś oferta pierwszego obiektu handlowego, który powstanie na warszawskiej Białołęce, obfituje w znane rodzime marki. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyła firma LANĈERTO, specjalizująca się w eleganckiej odzieży męskiej. Uzupełni ona ofertę dla panów, dostępną m. in. w salonach Vistula i Wólczanka. W poszukiwaniu wysokiej jakości galanterii skórzanej klienci będą mogli udać się do salonów Cholewiński i Wittchen. Wielbiciele aktywnego wypoczynku i akcesoriów sportowych z pewnością odwiedzą salon 4F. Na liście sklepów odzieżowych widnieją także marki polskiego koncernu LPP S.A. – Reserved, House, Mohito czy Sinsay,
a oferta sklepów obuwniczych obejmuje m. in. salony firm CCC, Gino Rossi, Ryłko czy Wojas. Teraz portfolio najbardziej rozpoznawalnych polskich marek dostępnych w Galerii Północnej uzupełnią dwa nowe, prestiżowe salony firm Kubenz i OCHNIK.
Kubenz to rodzinna marka z wieloletnimi tradycjami, sygnująca klasyczną odzież męską. Kolekcje tworzone przez firmę skierowane są do panów ceniących wygodę, styl i jakość z codziennym życiu. Odzież Kubenz powstaje z połączenia pasji i wieloletniego doświadczenia, z najnowszymi trendami dotyczącymi fasonu, materiałów i kolorystyki. Wysoka jakość oznacza także dbałość o szczegóły – każdy produkt firmy dopasowywany jest do indywidualnych preferencji klienta. Salon w Galerii Północnej będzie charakteryzował się nowym konceptem i profesjonalnym doradztwem. Panowie znajdą w nim m. in. garnitury i koszule z nowej linii #PRIME, która jest idealnym rozwiązaniem na spotkania biznesowe i specjalne okazje, wymagające nienagannego wyglądu i dopracowanej stylizacji.
Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo i perfekcyjne wykończenie, to cechy wyróżniające markę Ochnik. Polska firma z ponad 25-letnią tradycją oferuje klientom wyjątkowe kolekcje skórzanych ubrań i kożuchów, a także oryginalną galanterię m.in. torebki, paski, rękawiczki oraz nowoczesne walizki i akcesoria podróżne. Najnowszą propozycją marki OCHNIK jest rozbudowana kolekcja tekstylna, obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz ekskluzywnej odzieży lekkiej i stylowych dodatków.
Salon Kubenz zajmie powierzchnię 90 mkw., w transakcji najmu firmę GTC wspierała agencja Cushman&Wakefield. Firma OCHNIK wynajęła lokal o powierzchni 145 mkw., w transakcji pośredniczyła firma JLL.