Zaledwie cztery tygodnie od otwarcia Galeria Północna świętuje frekwencyjny sukces. Pierwszy od 10 lat nowoczesny obiekt handlowy w Warszawie i jednocześnie pierwszą galerię handlową na Białołęce odwiedził już ponad milion klientów!
Długo wyczekiwany obiekt wniósł na Białołękę zupełnie nową ofertę handlowo-usługową, niedostępną do tej pory w północno-wschodnich rejonach Warszawy. Ponad 200 sklepów i punktów usługowych uzupełniają atrakcyjne przestrzenie do wypoczynku, takie jak ogród na dachu z placem zabaw dla dzieci, skate park i plenerowa siłownia czy place z fontannami. Od pierwszego dnia swojej działalności Galeria Północna zaprosiła też klientów do uczestnictwa w licznych akcjach rabatowych i animacjach. Zwieńczeniem otwarcia była wielka impreza powitalna w dniach 29 września-1 października. Przez cały weekend do wspólnej zabawy zachęcały m.in. gwiazdy serialu M jak Miłość, znani kucharze Magda Gessler i Mateusz Gessler czy młodzi artyści – Margaret, Cleo i Dawid Kwiatkowski. Całe wydarzenie
na YouTubie relacjonowali znani blogerzy – Littlemooonster96, Stuu, Blowek oraz Marcin Dubiel.
Wraz z pojawieniem się Galerii Północnej młodzi, aktywni mieszkańcy północy Warszawy zyskali własne centrum handlowe oraz ciekawe miejsce spotkań z rodziną oraz przyjaciółmi. Wśród najemców obiektu znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci m.in. marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, EURO RTV/AGD i CCC, jak i marki debiutujące w Polsce lub w Warszawie – Hamleys, 4faces, Homla, Newbie czy salony odzieżowe Zarina i Love Republic. Do Galerii Północnej przyciągnęła je lokalizacja w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy oraz nowoczesna koncepcja centrum, łącząca funkcje handlowe i rozrywkowe z troską i dbałością o środowisko.
Z nawiązania współpracy z Galeria Północną i frekwencji towarzyszącej pierwszym tygodniom działalności obiektu zadowolona jest także Homla. Marka oferująca produkty do aranżacji wnętrz inspirowane skandynawskim designem od pierwszego dnia cieszyła się dużym zainteresowaniem
ze strony gości.
W sobotę, 16 września wielkie otwarcie nowego salonu zorganizowała marka Forever21. Pierwsza umowa najmu podpisana przez Forever21 w Polsce dotyczyła właśnie sklepu w Galerii Północnej. Pierwszy sklep sieci na północy Warszawy witały tłumy gości.
Znane sieciowe marki i rynkowi debiutanci to jednak nie koniec niespodzianek, które czekają na klientów w Galerii Północnej. W obiekcie dostępny jest najbardziej nowoczesny w Polsce hipermarket Carrefour wyposażony w system skan&go, który pozwala zeskanować kody wybranych produktów i zapłacić za nie przy kasie bez wykładania towarów na taśmę. Zarówno nowy sposób płacenia, jak elektroniczny barman czy sommerier dostępne w sklepie, cieszą się dużą popularnością.
W ofercie Galerii Północnej znajduje się także klub fitness Calypso, placówka Enel-Med oraz długo wyczekiwane, 11-salowe kino Cinema City z pierwszą w Polsce salą wyposażoną w system dźwięku Dolby Atmos®.
Chętnie odwiedzanym miejscem galerii jest także food court z bezpośrednim wyjściem na zielony dach
i specjalną strefą rodziną. Po zakupach i bogatym programie atrakcji klienci mogą skorzystać z menu ponad 20 lokali gastronomicznych, serwujących kuchnie z całego świata.
Pierwszy milion klientów w zaledwie cztery tygodnie to bardzo duży sukces, a Galeria Północna już szykuje kolejne atrakcje. Marketingowy kalendarz obfituje w ciekawe wydarzenia, a spragnieni rozrywki mieszkańcy okolicznych dzielnic już w najbliższych dniach mogą liczyć na wyjątkowe atrakcje związane z modą czy kulturą, a także inspirujące projekty o charakterze społecznym.
W najbliższym czasie na klientów Galerii Północnej czekają też otwarcia nowych sklepów i restauracji.
Na początku października ofertę odzieżową obiektu uzupełnił sklep renomowanej marki Levis i pierwszy w Polsce stacjonarny sklep bieliźniarskiej firmy Sawren. W drugiej połowie października goście z Białołęki i okolic będą też mogli odwiedzić pierwszą na północy Warszawy restaurację Bierhalle i spróbować piwa Północny lager, stworzonego specjalnie dla Białołęki.