Według badań GFK Polonia i JLL, Galeria Północna jest najbardziej wyczekiwanym obiektem handlowym w stolicy. W jej zasięgu mieszka ponad 750 tysięcy osób – dzięki zróżnicowanej ofercie centrum przyciągnie nie tylko mieszkańców Białołęki, ale również klientów z innych dzielnic Warszawy.
Galeria Północna będzie sercem dzielnicy, połączy charakter lifestylowy z funkcjami rozrywkowo-rekreacyjnymi, swoją ofertę kierując przede wszystkim do rodziców i ich dzieci. To właśnie na ich potrzeby odpowie tenant mix Galerii Północnej.
Faktem jest, że Galeria Północna może cieszyć się statusem najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie. Tworzona zgodnie z ideą zrównoważonego budownictwa, wyróżni się wysoką efektywnością energetyczną, oszczędnością wody i unikalną aurą, która przyciąga klientów i sprzyja dobremu samopoczuciu pracowników. Potwierdzi to certyfikat LEED na poziomie Gold. Galeria zaoferuje ponad 64 tys. mkw. powierzchni handlowej i 2,3 tys. miejsc parkingowych. Cały czas postępuje budowa i komercjalizacja, bo planowane otwarcie ma nastąpić już za mniej niż rok (drugi kwartał 2017 r.). Wśród 64 już podpisanych najemców obecne są znane marki takie jak: Empik, Smyk, H&M, Wólczanka, Vistula, W. KRUK, Reserved, House, Cropp, Sinsay, MOHITO, CCC, Martes Sport, Forever 21, hipermarket Carrefour czy Cinema City.