Bogata oferta modowa najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego, współrealizowanego przez EPP i Echo Investment, powiększy się o salony Lavard i Pako Lorente. Otwarcie Galerii Młociny, która jest już wynajęta w ponad 90% zaplanowano na wiosnę.
Salon rodzimej marki z wielopokoleniowym doświadczeniem w krawiectwie, zajmie powierzchnię 162 mkw. i położony będzie w sąsiedztwie innych sklepów na poziomie +1. Od 1975 roku Lavard specjalizuje się w modzie męskiej, a na półkach i wieszakach w salonach można znaleźć bogaty wybór koszul, marynarek, garniturów, płaszczy i różnych dodatków oraz akcesoriów w klasycznym i casualowym wydaniu. Projektanci marki umiejętnie łączą nowoczesne, światowe wzornictwo z najwyższej jakości tkaninami. Firma, której cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem u podnóży Tatr, część swojej oferty adresuje również do kobiet. W damskiej kolekcji Lavard Woman dostępne są eleganckie garnitury, marynarki, spódnice, kombinezony, sukienki i cały szereg dodatków.
Marka stawia na spójny wizerunek, co widać w wystrojach flagowych salonów, a taki właśnie pojawi się w Galerii Młociny. Na powierzchni 162 mkw. w duobrandowym sklepie, poza pełną kolekcją męską i damską klienci znajdą również showroom mody ceremonialnej, a także punkt szycia na miarę.
– W naszej strategii rozwoju sieci stawiamy na najlepsze obiekty handlowe w dużych miastach. Ogromnym atutem Galerii Młociny, poza lokalizacją i komunikacją, jest Aleja Mody złożona w całości ze sklepów wiodących marek. Lavard będzie ważną jej częścią – mówi Marcin Gacek, Prezes Zarządu Lavard.
Aleja Mody stanowi całą pierwszą kondygnację nowoczesnego kompleksu o łącznej powierzchni najmu 75 tys. mkw. Jej wyróżnikiem będą przestronne i wysokie na 7,5 metra szklane witryny, w których marki będą mogły prezentować najnowsze kolekcje.
– Galeria Młociny spowoduje, że moda, styl i szyk już na wiosnę będą na Bielanach wszystkim po drodze. Dzięki bardzo dobremu dojazdowi – jesteśmy tylko dwa kroki od węzła przesiadkowego i stacji metra – można będzie wpadać do Galerii Młociny łatwo, szybko i często, co z pewnością pomoże mieć na oku wszystkie modowe trendy i nowości – mówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.
Więcej męskiej elegancji
Pako Lorente to polska marka o ugruntowanej pozycji na rodzimym rynku odzieżowym, która jest doceniana również poza granicami kraju. Początkowo proponowany asortyment stanowiły głównie koszule męskie, oferta marki bardzo szybko powiększyła się o garnitury, marynarki, spodnie, kurtki i płaszcze oraz szeroką gamę akcesoriów i obuwia, która umożliwia stworzenie kompletnej, dopracowanej stylizacji.
Dziś sieć posiada prawie 50 salonów w Polsce, a najnowszy, flagowy zajmie w Galerii Młociny powierzchnię 120 mkw.
Pojawiające się co sezon kolekcje wyróżniają się połączeniem bieżących trendów z ponadczasową klasyką. Proponowane modele garniturów, spodni, koszul, płaszczy, kurtek butów projektowane i wykonywane są z pełnym zrozumieniem specyfiki męskiej sylwetki. Przemyślane konstrukcje podkreślają jej największe atuty, a staranne wykonanie i dbałość o każdy szczegół gwarantują komfort użytkowania, co przekłada się na zadowolenie klientów marki. Różnorodność fasonów, dodające charakteru detale oraz ciekawa kolorystyka asortymentu z kolekcji Pako Lorente jest wizytówką marki.
– Już na wiosnę zaprosimy do salonu, w którym od stóp do głów, i co ważniejsze bardzo modnie, będą ubierać się mężczyźni w różnym wieku i o różnej zasobności portfeli. Salon urządzimy w taki sposób, żeby zakupy były przyjemne i intuicyjne, a ekspozycja asortymentu ułatwiała kupującym odnalezienie się w przestrzeni sklepowej – mówi prezes Pako Lorente Rafał Chrapkowicz.
Sklep na Bielanach stworzony będzie w oparciu o najnowszy koncept aranżacji przestrzeni handlowej, który wyróżnia: nowoczesny design oraz ponadczasowe kolory takie jak: biel, czerń, uzupełnione o ciepłą szarość. Nowoczesne regały wykonane z metalu, w połączeniu z naturalnym kolorem drewna nadadzą przestrzeni eleganckiego i jednocześnie męskiego charakteru.
– Otwarcie kolejnego salonu w Galerii Młociny świadczy o sile przyciągania tego miejsca, którą stwarza wyjątkowa architektura, lokalizacja oraz przemyślany tenant-mix. Liczymy na to, że nasi goście szybko przekonają się co do nietuzinkowości naszej galerii i stanie się ona ich ulubionym miejscem tak na zakupy, jak i do spędzania wolnego czasu – mówi Rafał Lisak, dyrektor Galerii Młociny z EPP, która docelowo będzie zarządzać kompleksem.