Marka „Urządzamy pod klucz” (urzadzamypodklucz.pl) dołączyła do grona najemców biurowca Adgar Wave. Podmiot, reprezentujący branżę aranżacji i wystroju wnętrz, wynajął łącznie 289 mkw przestrzeni na parterze, która obejmuje nową wzorcownię oraz pomieszczenia biurowe na 3 piętrze.
Adgar Wave to biurowiec usytuowany u zbiegu ulic Marynarskiej i Rzymowskiego. Charakter budynku, oprócz ergonomicznych wnętrz, podkreśla doskonała ekspozycja oraz zastosowane rozwiązania elewacyjne, które umożliwiają doświetlenie biur naturalnym światłem. Lobby, recepcje budynkowe oraz hole windowe zostały zaprojektowane przez znaną pracownię architektoniczną Medusa Group.
W
ostatnich tygodniach Adgar Wave stał się siedzibą dla firmy DECORPROJECT,
właściciela marki urzadzamypodklucz.pl, reprezentującej branżę projektowania
i wykończenia wnętrz, cenioną przez środowiska architektów oraz mediów
wnętrzarskich w naszym kraju.
Marka urządzamypodklucz.pl to autorski projekt Anny Sadowskiej-Wójcik, która od ponad 12 lat realizuje misję rozwoju i kreowania trendów w branży wnętrzarskiej.
Do tej pory firma urządziła ponad 2000 wnętrz w Warszawie, Krakowie i okolicach tych miast. Dzięki nieszablonowemu podejściu i bezkompromisowej filozofii wdrażania nawet najśmielszych rozwiązań, marka zyskała uznanie nie tylko wśród swoich klientów, ale również w branży deweloperskiej, designerskiej i architektonicznej zdobywając liczne nagrody, jak chociażby TOP QUALITY 2017 czy EXELENT DESIGN 2019 i 2020.
„W
procesie wyboru miejsca dla naszej warszawskiej siedziby kluczowe było to, by
biura, do których będziemy zapraszać klientów korespondowały z naszymi
wartościami, poczuciem estetyki oraz twórczym podejściem do zarządzania
przestrzenią. Biurowiec, na który postawiliśmy wyróżnia się doskonała
lokalizacją
i wyśmienitym dojazdem z wielu kierunków miasta i obwodnicy. W Adgar Wave
doceniamy również elastyczność w reagowaniu na nasze potrzeby skalowania
powierzchni i gotowość zespołu Adgar Poland do realizacji każdego pomysłu,
który teraz i w przyszłości pozwoli na optymalną ekspozycję potencjału i
proponowanych przez nas rozwiązań.” – mówi Anna Sadowska-Wójcik.
Ponadto, właścicielka firmy zapowiada, że nowe miejsce połączy funkcję przestrzeni do pracy z misją rozwijania branży wnętrzarskiej poprzez częste spotkania, warsztaty,
a także inicjatywy integrujące społeczność partnerów biznesowych marki oraz jej docelowych klientów.