Dawna Warta Tower to kolejny warszawski biurowiec, którego wynajmem zajmą się eksperci Colliers, wiodącej firmy doradczej na rynku nieruchomości komercyjnych. Obecnie budynek jest w fazie rewitalizacji – trwają prace nad projektem, w ramach których nieruchomość zostanie wyposażona w najnowsze technologie i rozwiązania proekologiczne. Pierwsi najemcy będą mogli wprowadzić się do odnowionego biurowca już w I kwartale 2025 roku.
Wszystko co trzeba
Poza doskonałą lokalizacją – przy ul. Chmielnej 85/87, czyli w Centralnym Obszarze Biznesu w Warszawie – budynek posiada wiele atutów, które odpowiadają na dzisiejsze oczekiwania i potrzeby najemców, m.in. atrakcyjne powierzchnie wspólne, dużą przestrzeń usługowo-handlową, zielone dziedzińce oraz bardzo dużą liczbę miejsc parkingowych (542). Po modernizacji pakiet ten wzbogacony zostanie o najnowsze technologie, które pozwolą spełnić wymogi ESG oraz podniosą komfort i zbudują pozytywne doświadczenia użytkowników i gości przebywających w budynku.
– Jako Colliers mamy doświadczenie w komercjalizacji zarówno nowych budynków, jak i tych, które trafiły na rynek po rewitalizacji. W tym drugim przypadku, znajomość trendów i najnowszych rozwiązań dostępnych na rynku jest kluczowa, aby na nowo zbudować konkurencyjność nieruchomości. Modernizacja budynku znanego dawniej jako Warta Tower będzie opierać na wymogach ESG, które coraz bardziej zyskują na znaczeniu, zarówno w oczach najemców, jak i potencjalnych inwestorów. Po przeprowadzonych zmianach biurowiec będzie spełniać wymogi najbardziej wymagających certyfikatów ekologicznych i technologicznych. Cieszymy się, że nasza wiedza na temat rynku nieruchomości komercyjnych przekonała właściciela budynku do powierzenia nam zadania skomercjalizowania tej wyjątkowej przestrzeni – mówi Izabela Kapil, Dyrektorka w Dziale Powierzchni Biurowych, Pion Reprezentacji Właściciela, Colliers.

Wzrost potencjału
Budynek znany jako dawna Warta Tower to 21-piętrowy wieżowiec o powierzchni 33 700 mkw. Nieruchomość składa się z części wieżowej oraz podium, które obsługiwane jest przez 4 dodatkowe recepcje. Tego typu rozwiązanie daje ogromne możliwości dla najemców poszukujących swojego własnego lobby. Obecnie budynek został całkowicie wyłączony z użytku w celu przeprowadzenia modernizacji i rebrandingu. Dodatkowo najemcy będą korzystać z nowoczesnych rozwiązań zapewniających dostęp do różnych części budynku, między innymi nowoczesnych wind. Planowane są także rozwiązania mające na celu podniesienie komfortu z użytkowania powierzchni biurowej.

Projekt modernizacji zakłada także renowację zielonych dziedzińców – dodanie małej architektury i zaprojektowanie nowoczesnych i atrakcyjnych stref relaksu. Przemianę przejdzie również część handlowo-usługowa, która zaoferuje usługi zgodne z oczekiwaniami najemców i lokalnej społeczności.
W ramach rebrandingu budynek otrzyma nową nazwę i oprawę marketingową, spójną z nowoczesnym i proekologicznym charakterem obiektu.