Coldplay zagra w lipcu na Stadionie Narodowym

Wczoraj, dzień przed wydaniem swojego nowego albumu, Music Of The Spheres, Coldplay ogłasza dzisiaj światową trasę koncertową na rok 2022. Coldplay wystąpi 8 lipca 2022 roku na Stadionie Narodowym.


Trasa Music Of The Spheres World Tour rozpocznie się 18 marca 2022, pierwszym w historii zespołu koncertem w Kostaryce. Następnie zagrają w Dominikanie, w Meksyku, USA, Niemczech, Polsce, Francji, Belgii i Wielkiej Brytanii. 
Pełna lista koncertów dostępna poniżej oraz na coldplay.com/tour. H.E.R. będzie gościem specjalnym na większości koncertów. Na innych pojawi się London Grammar.
Bilety na koncert w Polsce trafią do ogólnej sprzedaży 22 października o 10:00 czasu lokalnego na LiveNation.pl.
Przedsprzedaż dla klientów Citi Handlowy: środa, 20 października od godz. 9:00Przedsprzedaż Ticketmaster: czwartek, 21 października od godz. 9:00Sprzedaż ogólna: piątek, 22 października od godz. 10:00 
Zespół już zapowiedział, że kolejne terminy/koncerty pojawią się niebawem.
PLAN ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU „A WORK IN PROGRESS”KONCERT ZASILANY W 100% Z ENERGII ODNAWIALNEJZOBOWIĄZANIE DO ZMNIEJSZENIA EMISJI PODCZAS TRASY O 50%JEDEN SPRZEDANY BILET TO JEDNO ZASADZONE DRZEWO


W 2019, Coldplay postanowili uczynić swoje przyszłe trasy tak przyjaznymi dla środowiska, jak to tylko możliwe. Dzisiejszemu ogłoszeniu towarzyszy kompleksowy zestaw inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju i zobowiązań środowiskowych. 


Szczegóły można zobaczyć na coldplay.com/sustainability, zawierające zobowiązania takie jak:
– Zmniejszenie emisji o 50% w porównaniu do ostatniej trasy zespołu (2016-17).
– Zasilanie koncertów całkowicie odnawialną, bardzo niskoemisyjną energią – używanie paneli słonecznych w każdym obiekcie koncertowym oraz zużytego oleju spożywczego, kinetycznej podłogi stadionu i kinetycznych rowerów napędzanych przez fanów. Ta energia będzie przechowywana w pierwszym w historii przenośnym akumulatorze (opracowanym i wykonanym we współpracy z BMW z akumulatorów BMW i3) nadających się do recyklingu.
– Zniwelowanie więcej CO2 niż generuje trasa koncertowa dzięki szeregowi rozwiązań przyjaznych przyrodzie, w tym sadzeniu jednego drzewa za każdy sprzedany bilet
– Dostarczanie każdemu obiektowi koncertowemu planu zrównoważonego rozwoju, prosząc o stosowanie najlepszych praktyk dla środowiska
– Zachęcanie fanów do korzystania z niskoemisyjnego transportu w celu dojazdu na koncert i powrotu po koncercie, za pośrednictwem oficjalnej aplikacji turystycznej stworzonej przez SAP i nagradzania tych, którzy to robią zniżkami w miejscu koncertu
– Upewnienie się, że wszystkie towary są pozyskiwane w sposób zrównoważony i etyczny
– oferowanie darmowej wody pitnej i podejmowanie starań, by wyeliminować plastikowe butelki z każdego miejsca.
– przekazanie 10% zarobków na fundusz na cele ekologiczne i społecznie świadome, w tym ClientEarth, One Tree Planted i The Ocean Cleanup
– nawiązanie współpracy z ekspertami ds. zmian klimatycznych z Imperial College London’s Grantham Institute – Climate Change and the Environment w celu określenia wpływu trasy – zarówno pozytywnego, jak i negatywnego – na środowisko.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Loftowy styl w inwestycji Na Okrzei – Dzień Otwarty z Matexi...

0
Już w sobotę, 15 marca, miłośnicy industrialnego designu i unikalnych wnętrz mogą osobiście zobaczyć inwestycję Na Okrzei na warszawskiej Pradze-Północ. Matexi Polska zaprasza na...