Teraz pojedziesz szybciej, taniej i wygodniej. Aplikacja Citi Handlowy Bikes daje wiele możliwości, na które czekali miłośnicy jazdy miejskimi rowerami. Dla użytkowników przygotowano ciekawie zorganizowane gry miejskie i konkursy – pierwszy już wkrótce. Odkryjemy też nieznane oblicza dawnego miasta.
Uwaga konkurs z nagrodami
Pierwszy konkurs już 7 kwietnia, do wygrania jest 6 Iphonów 8 w ciągu 6 tygodni trwania akcji (po jednym telefonie w każdą sobotę). Szykuje się naprawdę ciekawa zabawa. Uczestnicy nie będą wiedzieli, kiedy dokładnie rozpocznie się konkurs. Muszą obserwować aplikację lub czekać na powiadomienie push z informacją. Następnie po wejściu do aplikacji zobaczą mapkę z obszarem Warszawy, tam będzie znajdowała się osoba z flagą Citi Handlowy. Uczestnik, który na rowerze Veturilo dotrze do flagi, będzie musiał wpisać w aplikacji kod znajdujący się na fladze, po czym otrzyma informację czy wygrał iPhone. Jeśli tak – pojawi się formularz do wypełnienia. Dla kolejnych 10 osób również pojawi się informacja z “nagrodami pocieszenia”
Aplikację można pobrać po adresem https://www.citibankonline.pl/citihandlowybikes/#konkurs
Zapraszamy do udziału w konkursie. Wszystkim życzymy dobrej zabawy i wygranych.
Szybciej, taniej, wygodniej
Rozwój Warszawskiego Roweru Publicznego nie byłby możliwy bez zaangażowania sponsorów, którzy chętnie wspierają ten flagowy w Polsce system rowerowy. – Teraz ma być jeszcze lepiej – przekonują przedstawiciele banku Citi Handlowy i zapowiadają wiele udogodnień dla użytkowników Veturilo. To za sprawą nowej aplikacji mobilnej Citi Handlowy Bikes. Co zyskamy dzięki ciekawie zaprojektowanej aplikacji? Czas, pieniądze i wygodę. Do tego ciekawe rozwiązania, gry miejskie i konkursy. Na nowo będziemy mogli odkrywać Warszawę, świetnie się przy tym bawiąc.
Aplikacja oferuje podstawowe funkcje niezbędne przy wypożyczeniu rowerów. Pozwala też wypożyczyć rower skanując umieszczony na nim kod QR. Jeśli korzystasz z Veturilo, nie musisz dodatkowo się rejestrować, zalogujesz się dotychczasowym loginem i hasłem.
Kolejnym udogodnieniem jest funkcja przypomnienia, dzięki której zapłacimy mniej za jazdę rowerem miejskim. Na 5 minut przed końcem 20-minutowego bezpłatnego czasu wypożyczenia system wyśle automatyczne powiadomienie. Użytkownik ma czas na znalezienie stacji, w której zwróci rower. Pomocne są także inne funkcje. Dzięki nawigacji GPS wyznaczysz najszybszą trasę do celu. Nas najbardziej zainspirowała sekcja Gra Miejska (funkcja dostępna z rozwijanego menu po prawej stronie), dzięki której będziemy mogli wziąć udział w ciekawej zabawie i odkrywać nieznane oblicze Warszawy. To nie wszystko. W sekcji Oferty każdy użytkownik znajdzie rabaty, konkursy i oferty specjalne, z których warto skorzystać.
Nasze ulubione miejsca
Warszawski Rower Publiczny jest najlepszym systemem rowerowym w Polsce i jednym z najbardziej rozpoznawalnych w Europie. Świadczą o tym miliony wypożyczeń, czołowe miejsca jakie stolica zajmuje corocznie w europejskich rankingach i konkursach czy nowa atrakcja turystyczna, z której chętnie korzystają cudzoziemcy odwiedzający Warszawę. Dla wielu mieszkańców rowery Veturilo stały się naturalnym elementem stołecznego krajobrazu, jak metro, żółto-czerwone autobusy, galerie handlowe czy warszawska Syrenka. Możemy je spotkać w większości dzielnic od Ursusa, przez Wolę, Bemowo po Bielany, od Białołęki, przez Targówek po Pragę. A będzie ich jeszcze więcej.
Warszawiacy mają swoje ulubione miejsca, w których najczęściej wypożyczają i zwracają rowery Veturilo. Najpopularniejsze, od lat bezkonkurencyjne jest Pole Mokotowskie. Duży kompleks parkowy niedaleko centrum Warszawy, rozdziela trzy dzielnice – Mokotów, Ochotę i Śródmieście. Potocznie nazywany warszawskim Central Parkiem, jest miejscem godnym polecenia, gdzie czeka na nas wiele atrakcji – koncertów, pokazów czy zawodów sportowych. Na stacji ustawionej przy skrzyżowaniu Al. Niepodległości – Batorego odnotowano w zeszłym roku najwięcej wypożyczeń i zwrotów rowerów miejskich.
Wyjątkowe są też Bulwary Wiślane, wzdłuż których znajduje się popularna ścieżka rowerowa. To jedno z najładniejszych miejsc w Warszawie. Europejskiej klasy architektura, styl, pomysł i tak też zrealizowany projekt. Jest tam wszystko czego oczekują turyści i mieszkańcy: deptak, fontanna, mały amfiteatr, miejsca do siedzenia i leżenia, plaża z wiklinowymi koszami, trampoliny, mini rzeka czy pawilony wystawiennicze. Wiosną i latem to właśnie tam będzie biło serce Warszawy. Inwestycja nie tylko odmieniła stolicę, ale i rozpoczęła modę wśród mieszkańców na wypoczynek nad Wisłą.
Fani dwóch kółek chętnie korzystają z wyjątkowej kładki nad Kanałem Żerańskim. To 300-metrowy most, którym nie jeżdżą samochody, tylko rowerzyści. Kładka stała się częścią trasy ciągnącej się z Białołęki aż do mostu Łazienkowskiego. Tutaj otwarto w zeszłym roku nową kładkę dla pieszych i rowerzystów. Kładka pod mostem Łazienkowskim składa się dwóch tras: północnej przeznaczonej dla pieszych i rowerzystów oraz południowej przeznaczonej tylko dla rowerów. Kładka ma bardzo dobre połączenie na prawym brzegu Wisły. Można na nią wjechać z trasy rowerowej prowadzącej wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego, a także z dzikiej ścieżki, która prowadzi na praskim brzegu. Urzędnicy już planują rozbudowę tej trasy w kierunku centrum miasta.
Wisłę można pokonać kładkami lub promami, które są przystosowane do przewozu rowerów. Na przeprawy promowe musimy zaczekać do maja, wówczas ZTM wznowi działalność Warszawskich Linii Turystycznych. To właśnie na te cztery przeprawy – z Cypla Czerniakowskiego na Saską Kępę, spod mostu Poniatowskiego pod Stadion Narodowy, z Podzamcza do Zoo i z Łomianek do Nowodworów – czekają fani dwóch kółek. Promy pokonują Wisłę w kilka minut.
Nie sposób nie wspomnieć o najpiękniejszym szlaku rowerowym w Warszawie, jakim jest ścieżka wzdłuż Wisły na trasie Powsin-Łomianki i jej odpowiednik po praskiej stornie. Stolica może pochwalić się kilkudziesięciokilometrową trasą łączącą północ z południem miasta. Nadwiślański Szlak Rowerowy to ciąg promenad, ścieżek i dróg rowerowych o szerokości nawet do 10 metrów. Trasa zaczyna się od Parku Młocińskiego na granicy Warszawy i Łomianek, a prowadzi do Kępy Zawadowskiej na krańcach Wilanowa. Ulubione miejsce na wycieczki rowerowe.
Na koniec zajrzymy na najpopularniejsze stołeczne ulice, czyli na Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście. W zeszłym roku obowiązywała tam weekendowa organizacja ruchu. Na odcinku od ronda gen. Charlesa de Gaulle’a do ulicy Miodowej powstał deptak dostępny tylko dla mieszkańców i turystów. Dziesiątki tysięcy rowerzystów chętnie skorzystało z tej okazji. Czy tak będzie i tym razem?