REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Carsalon.pl chce zwiększyć dynamikę sprzedaży dealerów samochodowych, wykorzystując innowacyjną platformę internetową

Strona główna Informacje Carsalon.pl chce zwiększyć dynamikę sprzedaży dealerów samochodowych, wykorzystując innowacyjną platformę internetową

Wchodząca na rynek firma Carsalon.pl chce zmienić dotychczasowy system sprzedaży samochodów w Polsce. To efekt zmieniających się trendów i preferencji klientów, którzy coraz częściej nie tylko szukają samochodu Online, ale także decydują się na jego zakup w sieci. To także efekt dynamicznego rozwoju zastosowania nowych technologii, które zmieniają sposób dotarcia do właściwego klienta z dopasowaną ofertą wartości.

Carsalon.pl ruszył z ofertą sprzedaży samochodów różnych marek, dostępnych w ramach platformy online. To krok, który ma ułatwić proces sprzedaży i zakupu samochodów w Polsce i rozwinąć sprzedaż samochodów Online, Carsalon.pl jest odpowiedzią na zmieniający się rynek i preferencje zakupowe Polaków. Rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 600 000 nowych samochodów osobowych i dostawczych (wg danych Samar). Według szacunków Carsalon.pl, obecnie ok. 90 proc. klientów korzysta z Internetu podczas wyboru właściwego modelu samochodu – czy to za pomocą portali motoryzacyjnych, recenzji, filmów czy informacji udostępnianych przez producentów samochodów. W ciągu najbliższych 5 lat wskaźnik realnych zakupów Online powinien wzrosnąć do 10 proc., podobnie jak w Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Na rynkach Europy Zachodniej podobne rozwiązania w branży samochodowej sprawdzają się od kilku lat. Dobrym przykładem sukcesu jest portal carwow.co.uk, który po 4 latach działalności uzyskał 5% udziału w sprzedaży nowych samochodów na rynku brytyjskim. Sukces odniesiony w kraju skłonił portal do rozszerzenia działalności na kolejne rynki Europy Zachodniej (rynek niemiecki i hiszpański).

 

Polski Carsalon.pl

Dotychczas firma podpisała kontrakty z kilkunastoma dealerami takich marek jak: BMW, Mini, Land Rover, Jaguar, Jeep, Hyundai, Mitsubishi, Volkswagen, Renault, Dacia, Seat, Kia, Fiat, Abarth, Lancia czy Alfa Romeo. W ciągu najbliższego roku szef Carsalon.pl – Michał Słomkowski planuje zrewolucjonizować polski rynek motoryzacyjny. Platforma Carsalon.pl poszerzy dostęp klientów do dealerów wielu marek motoryzacyjnych, znacząco zwiększając paletę wyboru dla Klienta.

1e5a2231-edit1
Michał Słomkowski, założyciel CARSALON.pl

Zakup samochodu bardzo często sprowadza się do konfiguracji nowego pojazdu przez Klienta na stronie dealera lub importera i wielu wizyt w salonach samochodowych w celu uzyskania najlepszej oferty. To wymaga czasu. Teraz – za pomocą naszej platformy Carsalon.pl – klienci będą otrzymywać najbardziej korzystne oferty skrojone na miarę przez naszych partnerów, a proces negocjacji finalnych warunków zostanie ograniczony do minimum – podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.pl.

Jak to działa? Klienci informują platformę, jakim samochodem są zainteresowani. System Carsalon.pl kieruje zapytania w czasie rzeczywistym do dealerów wybranej marki w celu przygotowania oferty dokładnie odpowiadającej oczekiwaniom kupującego. Ostatecznie oferty trafiają do Klienta, który wybiera najkorzystniejszą spośród nich. Cały proces wyboru i uzgodnienia warunków transakcji odbywa się na ekranie monitora komputera (wersja webowa aplikacji) lub smartfona (wersja mobilna). Taki system zmienia dotychczasowy sposób, w jaki polscy klienci dokonywali zakupu pojazdu – odwiedzając wiele salonów samochodowych w poszukiwaniu najbardziej atrakcyjnej oferty produktowej i cenowej. Z Carsalon.pl najlepsze oferty skrojone na miarę trafią bezpośrednio do nich, niezależnie od miejsca, w którym mieszkają. Carsalon.pl planuje podpisanie umów z największymi dealerami 25 najbardziej popularnych marek w kraju do końca 2019 roku. Michał Słomkowski uważa, że sukces firmy tkwi w oferowaniu kupującym usługi, która pozwala w wygodny sposób zaoszczędzić czas i pieniądze, a dealerom pozyskać nowy kanał sprzedaży i zwiększyć zasięg dotarcia do potencjalnych klientów.

Źródło: https://www.v12data.com/blog/90-car-shoppers-prefer-dealership-where-they-can-start-buying-process-online/

*Według danych brytyjskiej firmy CDK Global, 83 proc. klientów salonów samochodowych przyznaje, że korzystanie z platform Online znacząco pomaga im w dokonaniu wyboru właściwego modelu i odpowiedniej ceny pojazdu. Podobna liczba klientów (80 proc.) chciałaby nie tylko wybierać, lecz dokonywać płatności za wybrany samochód online. Zadowolony klient wraca do dealera – z badań Capgemini wynika, że 83 proc. klientów zadowolonych z procesu zakupu, zamierza wrócić do wybranej marki i dealera przy następnym zakupie samochodu.

artykuł zewnętrzny

Wiadomości

Tęcza na Żoliborzu

Zakończono prace nad dokumentacją projektową kina Tęcza. Od momentu jego budowy w 1929 roku, jako kotłowni centralnego ogrzewania, Tęcza przeszła wiele...

Nowy park w Warszawie coraz bliżej

Trwa budowa parku linearnego Suwak. Gotowa jest już część alejek spacerowych, posadzono też większość drzew i część zieleni niskiej....

Totalbud osiąga stan surowy zamknięty Markowego Targówka

Stołeczna spółka generalnego wykonawstwa Totalbud SA osiągnęła stan surowy zamknięty budynku mieszkalnego Markowy Targówek w Markach przy ulicy Kosynierów. Zlokalizowany w...

Studio Zdrofit – w Warszawie powstał pierwszy inteligentny klub fitness

W warszawskim Wilanowie powstał pierwszy butikowy klub Studio Zdrofit, którego znakiem rozpoznawczym jest nowoczesna technologia. Studio funkcjonuje...

Kolejny etap projektu Modern Mokotów. Archicom dokupuje sąsiadujące z inwestycją grunty

Warszawska inwestycja Modern Mokotów, w której za realizację segmentu mieszkaniowego odpowiada Archicom, wkracza w kolejny etap. Deweloper zawarł umowę przedwstępną...

Otwarcie mostu nowego mostu już jutro!

Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski w trakcie dzisiejszej debaty z kandydatami na Prezydenta Warszawy powiedział, jutro zostanie otwarta dla mieszkańców i turystów kładka...

Polecane

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...

Ruszają zapisy do 3. edycji Wbiegnij na Varso Tower

Sportowi amatorzy i profesjonalni zawodnicy ponownie zmierzą się ze schodami najwyższego budynku w Unii Europejskiej. Dziś od godz. 14:00 biegacze mogą...

Wernisaż najlepszych prac uczestników i zwycięzców Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

11 marca 2024 r. odbył się uroczysty wernisaż zdjęć uczestników 4. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego, organizowanego przez kawiarnie Green Caffè Nero. Motywem...

Wiosna coraz bliżej. Centrum Praskie Koneser z mnóstwem różnorodnych wydarzeń

Przyciągające wystawy, kreatywne warsztaty, kulinarne doznania i jeszcze więcej rozmaitych atrakcji. Centrum Praskie Koneser w Warszawie z przytupem wita najpiękniejszą porę roku....

Bieg Na Szczyt Rondo 1 próbą generalną przed mistrzostwami świata

16 marca odbędzie się 12. edycja Biegu Na Szczyt Rondo 1, czyli kultowego biegu po schodach na 37. piętro warszawskiego biurowca...