SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Carsalon.pl chce zwiększyć dynamikę sprzedaży dealerów samochodowych, wykorzystując innowacyjną platformę internetową

Strona główna Informacje Carsalon.pl chce zwiększyć dynamikę sprzedaży dealerów samochodowych, wykorzystując innowacyjną platformę internetową

Wchodząca na rynek firma Carsalon.pl chce zmienić dotychczasowy system sprzedaży samochodów w Polsce. To efekt zmieniających się trendów i preferencji klientów, którzy coraz częściej nie tylko szukają samochodu Online, ale także decydują się na jego zakup w sieci. To także efekt dynamicznego rozwoju zastosowania nowych technologii, które zmieniają sposób dotarcia do właściwego klienta z dopasowaną ofertą wartości.

Carsalon.pl ruszył z ofertą sprzedaży samochodów różnych marek, dostępnych w ramach platformy online. To krok, który ma ułatwić proces sprzedaży i zakupu samochodów w Polsce i rozwinąć sprzedaż samochodów Online, Carsalon.pl jest odpowiedzią na zmieniający się rynek i preferencje zakupowe Polaków. Rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 600 000 nowych samochodów osobowych i dostawczych (wg danych Samar). Według szacunków Carsalon.pl, obecnie ok. 90 proc. klientów korzysta z Internetu podczas wyboru właściwego modelu samochodu – czy to za pomocą portali motoryzacyjnych, recenzji, filmów czy informacji udostępnianych przez producentów samochodów. W ciągu najbliższych 5 lat wskaźnik realnych zakupów Online powinien wzrosnąć do 10 proc., podobnie jak w Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Na rynkach Europy Zachodniej podobne rozwiązania w branży samochodowej sprawdzają się od kilku lat. Dobrym przykładem sukcesu jest portal carwow.co.uk, który po 4 latach działalności uzyskał 5% udziału w sprzedaży nowych samochodów na rynku brytyjskim. Sukces odniesiony w kraju skłonił portal do rozszerzenia działalności na kolejne rynki Europy Zachodniej (rynek niemiecki i hiszpański).

 

Polski Carsalon.pl

Dotychczas firma podpisała kontrakty z kilkunastoma dealerami takich marek jak: BMW, Mini, Land Rover, Jaguar, Jeep, Hyundai, Mitsubishi, Volkswagen, Renault, Dacia, Seat, Kia, Fiat, Abarth, Lancia czy Alfa Romeo. W ciągu najbliższego roku szef Carsalon.pl – Michał Słomkowski planuje zrewolucjonizować polski rynek motoryzacyjny. Platforma Carsalon.pl poszerzy dostęp klientów do dealerów wielu marek motoryzacyjnych, znacząco zwiększając paletę wyboru dla Klienta.

1e5a2231-edit1
Michał Słomkowski, założyciel CARSALON.pl

Zakup samochodu bardzo często sprowadza się do konfiguracji nowego pojazdu przez Klienta na stronie dealera lub importera i wielu wizyt w salonach samochodowych w celu uzyskania najlepszej oferty. To wymaga czasu. Teraz – za pomocą naszej platformy Carsalon.pl – klienci będą otrzymywać najbardziej korzystne oferty skrojone na miarę przez naszych partnerów, a proces negocjacji finalnych warunków zostanie ograniczony do minimum – podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.pl.

Jak to działa? Klienci informują platformę, jakim samochodem są zainteresowani. System Carsalon.pl kieruje zapytania w czasie rzeczywistym do dealerów wybranej marki w celu przygotowania oferty dokładnie odpowiadającej oczekiwaniom kupującego. Ostatecznie oferty trafiają do Klienta, który wybiera najkorzystniejszą spośród nich. Cały proces wyboru i uzgodnienia warunków transakcji odbywa się na ekranie monitora komputera (wersja webowa aplikacji) lub smartfona (wersja mobilna). Taki system zmienia dotychczasowy sposób, w jaki polscy klienci dokonywali zakupu pojazdu – odwiedzając wiele salonów samochodowych w poszukiwaniu najbardziej atrakcyjnej oferty produktowej i cenowej. Z Carsalon.pl najlepsze oferty skrojone na miarę trafią bezpośrednio do nich, niezależnie od miejsca, w którym mieszkają. Carsalon.pl planuje podpisanie umów z największymi dealerami 25 najbardziej popularnych marek w kraju do końca 2019 roku. Michał Słomkowski uważa, że sukces firmy tkwi w oferowaniu kupującym usługi, która pozwala w wygodny sposób zaoszczędzić czas i pieniądze, a dealerom pozyskać nowy kanał sprzedaży i zwiększyć zasięg dotarcia do potencjalnych klientów.

Źródło: https://www.v12data.com/blog/90-car-shoppers-prefer-dealership-where-they-can-start-buying-process-online/

*Według danych brytyjskiej firmy CDK Global, 83 proc. klientów salonów samochodowych przyznaje, że korzystanie z platform Online znacząco pomaga im w dokonaniu wyboru właściwego modelu i odpowiedniej ceny pojazdu. Podobna liczba klientów (80 proc.) chciałaby nie tylko wybierać, lecz dokonywać płatności za wybrany samochód online. Zadowolony klient wraca do dealera – z badań Capgemini wynika, że 83 proc. klientów zadowolonych z procesu zakupu, zamierza wrócić do wybranej marki i dealera przy następnym zakupie samochodu.

artykuł zewnętrzny

Wiadomości

Pozwolenie na użytkowanie zachodniego odcinka II linii metra

31 marca br. Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego wydał decyzje o dopuszczeniu do użytkowania stacji zachodniego odcinka II linii metra. Pozwolenie dotyczy...

Ghelamco wybuduje The Warsaw Wola Tower

195 metrów wysokości będzie miał wieżowiec The Wola Tower. Biurowiec z czterogwiazdkowym hotelem wybuduje belgijski deweloper Ghelamco.

Samica słonia leśnego zostaje na Płockiej

W trakcie głębienia korpusu stacji metra Płocka natrafiono na kilka dużych kości – szczątków samicy słonia leśnego. Kopię znaleziska będzie można oglądać w...

Courtyard by Marriott Warsaw Airport pomaga medykom

Należący do Polskiego Holdingu Hotelowego, Courtyard by Marriott wspomaga kadrę medyczną Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, będąc bazą noclegową dla...

Projekty budynku przy ul. Bednarskiej 2/4

Zakończył się konkurs architektoniczny na projekt budynku naukowo-dydaktycznego przy ul. Bednarskiej 2/4, z którego korzystać będą wydziały Dziennikarstwa, Informacji i...

Kolejne ograniczenia w związku z kornawirusem

Od jutra rząd w związku z koronawirusem wprowadza kolejne ograniczenia. Od 1 kwietnia do odwołania każda osoba do 18 roku...

Polecane

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...

Rondo Daszyńskiego w cieniu wieżowców

Rondo Daszyńskiego to chyba jeden z największych placów budowy w Europie. W czterech narożnikach tego ronda powstają lub są planowane biurowce o łącznej powierzchni 300...

Krwawe zaćmienie Superksiężyca w Warszawie

W nocy z 27 na 28 września doświadczyliśmy pełnego zaćmienia "Superksiężyca", następna taka okazja przydarzy się dopiero w 2033 roku. Zaćmienie rozpoczęło się o...