Wiodące firmy z rynku nieruchomości komercyjnych jak: BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, Golub GetHouse, JLL, Knight Frank zaangażują się w promocję wyprawy rowerowej Rolling2Zwrotnik, podświetlając na czerwono wybrane budynki. Organizatorem wyprawy jest Fundacja Rak’n’Roll, która tworzy nową jakość w sposobie mówienia o raku, przełamuje tabu związane z chorobą nowotworową, a także poprawia jakość życia chorych. Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny pokaże, że można żyć godnie i dobrze, mimo choroby.
Organizatorem wyprawy jest Fundacja Rak’n’Roll, która tworzy nową jakość w sposobie mówienia o raku, przełamuje tabu związane z chorobą nowotworową, a także poprawia jakość życia chorych. Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny pokaże, że można żyć godnie i dobrze, mimo choroby.
„Chcemy, by Rak’n’Roll Track stał się symbolem naszej siły, energii i radości życia. Pokonamy blisko 7000 km, by pokazać moc i przekazać ją tym, którzy dziś chorują. Po naszym przejeździe, pozostanie na mapach i w annałach światowej turystyki wyraźny ślad, dowód na to, że wszystko jest możliwe. Mamy nadzieję, że pojadą nim kolejne wyprawy. Niech stanie się marzeniem i motywacją do zdrowienia dla każdego chorego.”
„Cieszymy się, że dzięki partnerom możemy w wyjątkowy, świetlny sposób podkreślić naszą inicjatywę. Niech iluminacja będzie symboliczną kulą energii, którą przekazujemy osobom dziś chorującym. – wyjaśnia Monika Dąbrowska, Członek Zarządu Fundacji Rak’n’Roll
w mediach społecznościowych, by przybliżyć ideę, która przyświeca akcji Rolling2Zwrotnik.