Od piątku, 28 września, sieć sklepów Biedronka powiększy się o pięć nowych lokalizacji. To efekt prowadzonych rozmów między Jeronimo Martins Polska a siecią Piotr i Paweł odnośnie przejęcia części sklepów, które do tej pory działały pod tym ostatnim szyldem.
Pięć nowych sklepów, które już wkrótce wzbogacą liczącą ponad 2830 lokalizacji sieć Biedronka, to:
- Wrocław, ul. Grabiszyńska
- Wrocław, ul. Dokerska
- Tychy, ul. Towarowa
- Poznań, ul. Szwedzka
- Kalisz, ul. Młynarska.
Dzięki włączeniu do sieci Biedronka tych placówek, ich klienci będą mogli czerpać korzyści z szerokiej oferty produktów marek własnych Biedronki oraz świeżych warzyw i owoców, a także licznych promocji, ofert czasowych i programu lojalnościowego. Ponadto Biedronki we wszystkich pięciu lokalizacjach zaoferują też klientom oddzielne lady z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi.
– Jesteśmy przekonani, że rozszerzenie zakresu naszych usług jest naturalnym kierunkiem rozwoju Biedronki, a nasi klienci będą zadowoleni z oferty. Mimo iż te 5 sklepów stanowi bardzo niewielką liczbę z perspektywy skali działania obu sieci, przejęcie ich dobrze wpisuje się w strategię Biedronki – powiedział Paweł Stolecki, Dyrektor Operacyjny Makroregionu w Jeronimo Martins Polska.
Wszyscy dotychczasowi pracownicy sklepów w tych pięciu lokalizacjach mogą liczyć na dalsze zatrudnienie – jako pracownicy etatowi sieci Biedronka. Będą oni objęci wszystkimi benefitami, które aktualnie są dostępne dla ponad 65 tys. pracowników sieci Biedronka.