REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Strona główna Nieruchomości Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Arkadia stawia na marki modowe.  Swoje sklepy otworzyły brandy odzieżowe: Sinsay, House i Andrzej Jedynak. Już niebawem klienci będą mogli zakupić produkty z najnowszych kolekcji marek JOOP!, Armani Jeans czy Bugatti. Z kolei asortyment biżuteryjny uzupełniła Verona, a ofertę sklepów z wyposażeniem wnętrz wzbogaciła debiutująca na warszawskim rynku marka à Tab.

 

Wśród nowych najemców pojawiło się również kilka popularnych sieci gastronomicznych. Salon sieci Sinsay o powierzchni 700 mkw. znalazł się na pierwszym poziomie Arkadii w bezpośrednim sąsiedztwie ponownie otwartego sklepu marki House (480 mkw.). Sinsay to brand oferujący odzież i dodatki dla młodych dziewcząt. Marka dedykuje swoje kolekcje klientkom, które szukają w modzie różnorodności, odważnych wzorów i nietuzinkowych projektów, mocno osadzonych w najnowszych trendach. Znakiem rozpoznawczym brandu są t-shirty z zabawnymi nadrukami, zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel”.
Arkadię wybiera też coraz więcej najbardziej prestiżowych marek, czego najlepszym przykładem jest otwarty w ostatnim czasie butik Andrzeja Jedynaka. Salon projektanta znalazł się na pierwszym poziomie w otoczeniu innych marek premium i zajął powierzchnię 86 mkw. Firma Andrzej Jedynak została założona w 1978 roku w Warszawie. Specjalizuje się w szyciu wysokiej klasy futer, pelis, odzieży skórzanej i kożuchów oraz dodatków ze skór naturalnych.
W bezpośrednim sąsiedztwie butiku już niebawem znajdzie się salon popularnej, ekskluzywnej marki JOOP!. Sklep z wysokiej jakości odzieżą i dodatkami nie tylko tego brandu, ale także Armani Jeans i Bugatti, zajmie powierzchnię 82 mkw. i zostanie otwarty na przełomie maja i czerwca 2015 roku.
W sierpniu br. w dawnej lokalizacji sklepu Okaidi nastąpi otwarcie salonu obuwniczego marki Badura. Firma Badura jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Staranność wykonania i atrakcyjne wzornictwo butów tej marki sprawiają, że jest jedną z najbardziej cenionych przez klientów. Sklep zajmie w Arkadii powierzchnię 123 mkw.
Z kolei Okaidi już 2 lipca br. zaprosi klientów do swojego salonu w nowej lokalizacji. Flagowy salon marki będzie nie tylko większy od dotychczasowego, ale także urządzony w zupełnie nowym koncepcie. Sklep, oferujący odzież dla noworodków, niemowląt i dzieci w wieku szkolnym, zajmie lokal o powierzchni 140 mkw. W podobnym terminie nastąpi także otwarcie powiększonego salonu sieci Mothercare, który również zaprezentuje w Arkadii swój najnowszy koncept.
Ofertę najmodniejszej biżuterii poszerzyła w ostatnim czasie marka Verona – firma, która posiada w swoim asortymencie wzory i kolekcje biżuterii starannie wyselekcjonowane przez stylistów. W wyjątkowy sposób łączą one tendencje panujące w modzie z walorami klasycznej biżuterii. W arkadyjskim salonie Verona klienci odnajdą także biżuterię idealną na tradycyjne okoliczności, tj. chrzciny, komunie, ślub i jubileusze rodzinne.
Dla klientów poszukujących niebanalnych dodatków do domu na poziomie 0 otwarto salon nowej na naszym rynku marki – à Tab. Najemca zajął lokal o powierzchni 298 mkw. Sklepy à Tab oferują szeroki wybór akcesoriów, sprzętów do domu oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Są to praktyczne, a zarazem efektowne artykuły, ułatwiające przyrządzanie potraw oraz serwowanie ich w wyjątkowej oprawie. Z kolei salon Home&You, także oferujący artykuły wyposażenia wnętrz, został przeniesiony w miejsce dotychczasowego salonu Mothercare na poziomie 0. Po relokacji sklep sieci został powiększony i będzie miał powierzchnię 405 mkw.
W nowej lokalizacji otwarto także salon Mx music. Sklep zajął powierzchnię 124 mkw. Mx music to jedna z największych w Polsce sieci salonów muzycznych. W asortymencie firmy znajduje się kilka tysięcy produktów, począwszy od akcesoriów muzycznych, do mikrofonów, pianin, gitar, sprzętu nagłośnieniowego, wzmacniaczy itp. Klienci Mx music w Arkadii mogą w komfortowych warunkach testować wystawiony sprzęt oraz uzyskać fachowe wsparcie techniczne ze strony wykwalifikowanych pracowników.
W ostatnim czasie w Arkadii znacznie poszerzyła się również oferta lokali gastronomicznych i kawiarni. Na poziomie pierwszym otwarto lodziarnię popularnej sieci Carte d’Or (59 mkw.). Do strefy restauracyjnej dołączyła nowa marka Eat Green, która oferuje nie tylko zdrowe przekąski i sałatki, ale i pełnowartościowe zestawy obiadowe, a także druga wyspa Skok na sok. Menu obu lokali z pewnością ucieszy wszystkie osoby dbające o linię.

Foto: Arkadia/Facebook

Wiadomości

Zaprojektuj Warszawską Kartę Miejską i wygraj bilet 90-dniowy

20 lat temu Polska została członkiem Unii Europejskiej. Był to przełomowy moment w naszej historii, który rozpoczął...

Rolkarze i wrotkarze ruszają na trasę

Warszawscy rolkarze i wrotkarze rozpoczynają kolejny sezon wieczornych przejazdów po stolicy. Pierwsza impreza z cyklu Nightskating Warszawa odbędzie się już w...

Firma sprzątająca biura w Warszawie

Każdy właściciel firmy doskonale zdaje sobie sprawę, jak istotne jest, aby siedziba przedsiębiorstwa prezentowała się nienagannie. Nie tylko jest to miejsce, w...

Ratusz planuje konkurs na przebudowę Karowej

W drugiej połowie 2024 roku ratusz planuje ogłoszenie konkursu architektonicznego na koncepcję przebudowy ciągu ulicy Karowej od Wisłostrady do Traktu Królewskiego....

Develia prezentuje nową strategię – celem jest roczna sprzedaż ponad 4500 mieszkań

Develia opublikowała nową strategię na lata 2024-2028. Priorytetem dewelopera jest dalszy dynamiczny rozwój w sektorze mieszkaniowym i zwiększenie udziału rynkowego w...

Asfaltowanie drugiej jezdni Gagarina

Coraz bliżej uruchomienia linii tramwajowej na ul. J. Gagarina. W najbliższy weekend, 19-21 kwietnia, drogowcy ułożą ostatnią...

Polecane

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...

Ruszają zapisy do 3. edycji Wbiegnij na Varso Tower

Sportowi amatorzy i profesjonalni zawodnicy ponownie zmierzą się ze schodami najwyższego budynku w Unii Europejskiej. Dziś od godz. 14:00 biegacze mogą...

Wernisaż najlepszych prac uczestników i zwycięzców Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

11 marca 2024 r. odbył się uroczysty wernisaż zdjęć uczestników 4. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego, organizowanego przez kawiarnie Green Caffè Nero. Motywem...