SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Strona główna Nieruchomości Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Arkadia stawia na marki modowe.  Swoje sklepy otworzyły brandy odzieżowe: Sinsay, House i Andrzej Jedynak. Już niebawem klienci będą mogli zakupić produkty z najnowszych kolekcji marek JOOP!, Armani Jeans czy Bugatti. Z kolei asortyment biżuteryjny uzupełniła Verona, a ofertę sklepów z wyposażeniem wnętrz wzbogaciła debiutująca na warszawskim rynku marka à Tab.

 

Wśród nowych najemców pojawiło się również kilka popularnych sieci gastronomicznych. Salon sieci Sinsay o powierzchni 700 mkw. znalazł się na pierwszym poziomie Arkadii w bezpośrednim sąsiedztwie ponownie otwartego sklepu marki House (480 mkw.). Sinsay to brand oferujący odzież i dodatki dla młodych dziewcząt. Marka dedykuje swoje kolekcje klientkom, które szukają w modzie różnorodności, odważnych wzorów i nietuzinkowych projektów, mocno osadzonych w najnowszych trendach. Znakiem rozpoznawczym brandu są t-shirty z zabawnymi nadrukami, zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel”.
Arkadię wybiera też coraz więcej najbardziej prestiżowych marek, czego najlepszym przykładem jest otwarty w ostatnim czasie butik Andrzeja Jedynaka. Salon projektanta znalazł się na pierwszym poziomie w otoczeniu innych marek premium i zajął powierzchnię 86 mkw. Firma Andrzej Jedynak została założona w 1978 roku w Warszawie. Specjalizuje się w szyciu wysokiej klasy futer, pelis, odzieży skórzanej i kożuchów oraz dodatków ze skór naturalnych.
W bezpośrednim sąsiedztwie butiku już niebawem znajdzie się salon popularnej, ekskluzywnej marki JOOP!. Sklep z wysokiej jakości odzieżą i dodatkami nie tylko tego brandu, ale także Armani Jeans i Bugatti, zajmie powierzchnię 82 mkw. i zostanie otwarty na przełomie maja i czerwca 2015 roku.
W sierpniu br. w dawnej lokalizacji sklepu Okaidi nastąpi otwarcie salonu obuwniczego marki Badura. Firma Badura jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Staranność wykonania i atrakcyjne wzornictwo butów tej marki sprawiają, że jest jedną z najbardziej cenionych przez klientów. Sklep zajmie w Arkadii powierzchnię 123 mkw.
Z kolei Okaidi już 2 lipca br. zaprosi klientów do swojego salonu w nowej lokalizacji. Flagowy salon marki będzie nie tylko większy od dotychczasowego, ale także urządzony w zupełnie nowym koncepcie. Sklep, oferujący odzież dla noworodków, niemowląt i dzieci w wieku szkolnym, zajmie lokal o powierzchni 140 mkw. W podobnym terminie nastąpi także otwarcie powiększonego salonu sieci Mothercare, który również zaprezentuje w Arkadii swój najnowszy koncept.
Ofertę najmodniejszej biżuterii poszerzyła w ostatnim czasie marka Verona – firma, która posiada w swoim asortymencie wzory i kolekcje biżuterii starannie wyselekcjonowane przez stylistów. W wyjątkowy sposób łączą one tendencje panujące w modzie z walorami klasycznej biżuterii. W arkadyjskim salonie Verona klienci odnajdą także biżuterię idealną na tradycyjne okoliczności, tj. chrzciny, komunie, ślub i jubileusze rodzinne.
Dla klientów poszukujących niebanalnych dodatków do domu na poziomie 0 otwarto salon nowej na naszym rynku marki – à Tab. Najemca zajął lokal o powierzchni 298 mkw. Sklepy à Tab oferują szeroki wybór akcesoriów, sprzętów do domu oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Są to praktyczne, a zarazem efektowne artykuły, ułatwiające przyrządzanie potraw oraz serwowanie ich w wyjątkowej oprawie. Z kolei salon Home&You, także oferujący artykuły wyposażenia wnętrz, został przeniesiony w miejsce dotychczasowego salonu Mothercare na poziomie 0. Po relokacji sklep sieci został powiększony i będzie miał powierzchnię 405 mkw.
W nowej lokalizacji otwarto także salon Mx music. Sklep zajął powierzchnię 124 mkw. Mx music to jedna z największych w Polsce sieci salonów muzycznych. W asortymencie firmy znajduje się kilka tysięcy produktów, począwszy od akcesoriów muzycznych, do mikrofonów, pianin, gitar, sprzętu nagłośnieniowego, wzmacniaczy itp. Klienci Mx music w Arkadii mogą w komfortowych warunkach testować wystawiony sprzęt oraz uzyskać fachowe wsparcie techniczne ze strony wykwalifikowanych pracowników.
W ostatnim czasie w Arkadii znacznie poszerzyła się również oferta lokali gastronomicznych i kawiarni. Na poziomie pierwszym otwarto lodziarnię popularnej sieci Carte d’Or (59 mkw.). Do strefy restauracyjnej dołączyła nowa marka Eat Green, która oferuje nie tylko zdrowe przekąski i sałatki, ale i pełnowartościowe zestawy obiadowe, a także druga wyspa Skok na sok. Menu obu lokali z pewnością ucieszy wszystkie osoby dbające o linię.

Foto: Arkadia/Facebook

Wiadomości

Plac Inwalidów do likwidacji?

Rada Kobiet powołana przez Rafała Trzaskowskiego doniedawna domagała się zmiany nazwy Ronda Dmowskiego na Rondo Praw Kobiet. Teraz organizacji nie...

Uroczystości pogrzebowe śp. Maurycego Mochnackiego na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie

Dziś w Katedrze Polowej Wojska Polskiego oraz na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie odbyły się uroczystości sprowadzenia szczątków i...

JULA CZYNNA W NIEDZIELE NIEHANLOWE

Od dnia 28 listopada 2021 roku 16 sklepów Jula w całej Polsce będzie otwartych we wszystkie niedziele. 

III linia metra na Gocław coraz bliżej

Nowa, III linia metra coraz bliżej. W piątek, 26 listopada podpisano umowę z firmą ILF Consulting Engineers Polska na wykonanie „Prac...

Nowe Aleje Jerozolimskie. Umowa podpisana, projektowanie rozpoczęte

Jak będą wyglądały nowe Aleje Jerozolimskie? Odpowiedź da projekt wykonawczy, którego sporządzanie już się rozpoczęło. Zarząd Dróg Miejskich podpisał właśnie umowę...

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

Polecane

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

“Wola się zmienia” rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego.

Rozstrzygnęliśmy organizowany wspólnie z Browarami Warszawskimi konkurs fotograficzny „Wola się zmienia”. Wola jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dzielnic, co...

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...

Plac Konesera w nowej aranżacji. Jesień na warszawskiej Pradze pod znakiem literatury

Stołeczny plac Konesera zmienił się w bajkowe królestwo słów i literatury. Mieszkańcom i spacerowiczom od początku października towarzyszą kolorowe lampiony w...

TU CHCE SIĘ MIESZKAĆ

Coraz częściej zwracamy uwagę na to gdzie mieszkamy. Rosną nasze oczekiwania. Oczywiście o ile cena ciągle znacząco determinuje wybór mieszkania do...

OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w...