SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Strona główna Nieruchomości Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Arkadia stawia na marki modowe.  Swoje sklepy otworzyły brandy odzieżowe: Sinsay, House i Andrzej Jedynak. Już niebawem klienci będą mogli zakupić produkty z najnowszych kolekcji marek JOOP!, Armani Jeans czy Bugatti. Z kolei asortyment biżuteryjny uzupełniła Verona, a ofertę sklepów z wyposażeniem wnętrz wzbogaciła debiutująca na warszawskim rynku marka à Tab.

 

Wśród nowych najemców pojawiło się również kilka popularnych sieci gastronomicznych. Salon sieci Sinsay o powierzchni 700 mkw. znalazł się na pierwszym poziomie Arkadii w bezpośrednim sąsiedztwie ponownie otwartego sklepu marki House (480 mkw.). Sinsay to brand oferujący odzież i dodatki dla młodych dziewcząt. Marka dedykuje swoje kolekcje klientkom, które szukają w modzie różnorodności, odważnych wzorów i nietuzinkowych projektów, mocno osadzonych w najnowszych trendach. Znakiem rozpoznawczym brandu są t-shirty z zabawnymi nadrukami, zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel”.
Arkadię wybiera też coraz więcej najbardziej prestiżowych marek, czego najlepszym przykładem jest otwarty w ostatnim czasie butik Andrzeja Jedynaka. Salon projektanta znalazł się na pierwszym poziomie w otoczeniu innych marek premium i zajął powierzchnię 86 mkw. Firma Andrzej Jedynak została założona w 1978 roku w Warszawie. Specjalizuje się w szyciu wysokiej klasy futer, pelis, odzieży skórzanej i kożuchów oraz dodatków ze skór naturalnych.
W bezpośrednim sąsiedztwie butiku już niebawem znajdzie się salon popularnej, ekskluzywnej marki JOOP!. Sklep z wysokiej jakości odzieżą i dodatkami nie tylko tego brandu, ale także Armani Jeans i Bugatti, zajmie powierzchnię 82 mkw. i zostanie otwarty na przełomie maja i czerwca 2015 roku.
W sierpniu br. w dawnej lokalizacji sklepu Okaidi nastąpi otwarcie salonu obuwniczego marki Badura. Firma Badura jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Staranność wykonania i atrakcyjne wzornictwo butów tej marki sprawiają, że jest jedną z najbardziej cenionych przez klientów. Sklep zajmie w Arkadii powierzchnię 123 mkw.
Z kolei Okaidi już 2 lipca br. zaprosi klientów do swojego salonu w nowej lokalizacji. Flagowy salon marki będzie nie tylko większy od dotychczasowego, ale także urządzony w zupełnie nowym koncepcie. Sklep, oferujący odzież dla noworodków, niemowląt i dzieci w wieku szkolnym, zajmie lokal o powierzchni 140 mkw. W podobnym terminie nastąpi także otwarcie powiększonego salonu sieci Mothercare, który również zaprezentuje w Arkadii swój najnowszy koncept.
Ofertę najmodniejszej biżuterii poszerzyła w ostatnim czasie marka Verona – firma, która posiada w swoim asortymencie wzory i kolekcje biżuterii starannie wyselekcjonowane przez stylistów. W wyjątkowy sposób łączą one tendencje panujące w modzie z walorami klasycznej biżuterii. W arkadyjskim salonie Verona klienci odnajdą także biżuterię idealną na tradycyjne okoliczności, tj. chrzciny, komunie, ślub i jubileusze rodzinne.
Dla klientów poszukujących niebanalnych dodatków do domu na poziomie 0 otwarto salon nowej na naszym rynku marki – à Tab. Najemca zajął lokal o powierzchni 298 mkw. Sklepy à Tab oferują szeroki wybór akcesoriów, sprzętów do domu oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Są to praktyczne, a zarazem efektowne artykuły, ułatwiające przyrządzanie potraw oraz serwowanie ich w wyjątkowej oprawie. Z kolei salon Home&You, także oferujący artykuły wyposażenia wnętrz, został przeniesiony w miejsce dotychczasowego salonu Mothercare na poziomie 0. Po relokacji sklep sieci został powiększony i będzie miał powierzchnię 405 mkw.
W nowej lokalizacji otwarto także salon Mx music. Sklep zajął powierzchnię 124 mkw. Mx music to jedna z największych w Polsce sieci salonów muzycznych. W asortymencie firmy znajduje się kilka tysięcy produktów, począwszy od akcesoriów muzycznych, do mikrofonów, pianin, gitar, sprzętu nagłośnieniowego, wzmacniaczy itp. Klienci Mx music w Arkadii mogą w komfortowych warunkach testować wystawiony sprzęt oraz uzyskać fachowe wsparcie techniczne ze strony wykwalifikowanych pracowników.
W ostatnim czasie w Arkadii znacznie poszerzyła się również oferta lokali gastronomicznych i kawiarni. Na poziomie pierwszym otwarto lodziarnię popularnej sieci Carte d’Or (59 mkw.). Do strefy restauracyjnej dołączyła nowa marka Eat Green, która oferuje nie tylko zdrowe przekąski i sałatki, ale i pełnowartościowe zestawy obiadowe, a także druga wyspa Skok na sok. Menu obu lokali z pewnością ucieszy wszystkie osoby dbające o linię.

Foto: Arkadia/Facebook

Wiadomości

Miasto stawia na naziemne przejścia dla pieszych

Nowe zebry w ciągu ostatnich 6 lat powstały aż w 23 miejscach, gdzie wcześniej nie można było przekroczyć jezdni. To rozwiązanie...

Weekendowe remonty ulic

W piątek, 3 lipca, ok. godz. 22.00 wykonawca metra zmieni organizację ruchu na ul. Górczewskiej przy centrum handlowym. W weekend warszawscy...

GFT przeprowadza się do nowej siedziby w Bramie Miasta

GFT, międzynarodowa firma dostarczająca oprogramowanie m.in. dla największych banków na świecie, zlokalizowana w Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Krakowie, przenosi swoją...

Bolt uruchamia wypożyczalnię elektrycznych rowerów

Bolt uruchomił w Paryżu wypożyczalnię rowerów elektrycznych. To już kolejna usługa z zakresu miejskich wypożyczalni, która została dołączona do...

Pięć placów Browarów Warszawskich

Już niedługo Browary Warszawskie zaproszą warszawiaków na pięć, nowych miejskich placów. Browary Warszawskie już niedługo...

PZU bierze wieżowiec Generation Park

To największa umowa najmu w historii rynku biurowego w Polsce oraz historii Grupy Skanska na świecie. Grupa PZU wynajęła 47...

Polecane

Teatr Polonia i Och-Teatr zagrają w lato plenerowe spektakle w Centrum Praskim Koneser

Centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze zapowiada plenerowe spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru podczas Lata Konesera. Wstęp na wszystkie wydarzenia będzie bezpłatny,...

Praski Koneser z nową częścią gastronomiczno-rozrywkową

Laureat nagrody „Wdechy 2020”, praskie centrum kulturalno-rozrywkowe „Koneser”, oddaje do użytku nową, jedną z największych w Polsce otwartych przestrzeni gastronomicznych. Dla...

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...