Rośnie popyt na Złotą 44

W poprzednim roku  w Warszawie deweloperzy sprzedali 24 tys. lokali, w tym niespełna 900 apartamentów. A co trzeci luksusowy apartament sprzedany w warszawskim Śródmieściu w pierwszych trzech kwartałach tego roku mieści się w wieżowcu przy Złotej 44 – wynika z analiz Reas.

 

Luksusowe apartamenty stanowią zaledwie 3-5 proc. oferty warszawskiego rynku pierwotnego, obecnie jest ich w sprzedaży ok. 600. Lokale z tego segmentu szybko się sprzedają, a najlepsze wyniki odnotowuje pod tym względem wieża zaprojektowana przez Daniela Liebeskinda.
– Już drugi rok z rzędu inwestycja BBI Development i Amstar jest liderem sprzedaży luksusowych apartamentów – mówi Paweł Sztejter, partner w firmie doradczej Reas.

– Sprzedaż apartamentów w Złotej 44 idzie szybciej niż winnych projektach w Warszawie. Zgodnie z analizami firmy Reas, co trzeci luksusowy apartament sprzedany w Śródmieściu w pierwszych trzech kwartałach br. pochodził z naszej inwestycji – komentuje Rafał Szczepański, wiceprezes BBI Development, firmy która jest współinwestorem wieży.

 

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Centrum Praskie Koneser z jeszcze bogatszą ofertą kulinarną. Dwa nowe koncepty...

0
Centrum Praskie Koneser na warszawskiej Pradze nieustannie przyciąga miłośników dobrej kuchni i wyjątkowej atmosfery. Niedawno do grona tamtejszych lokali dołączyły dwa nowe: „Zabawa Bistro....
×