Galeria Młociny ogłasza kolejnych najemców z segmentu urody. Niemiecka perfumeria Douglas zajmie niemal 300 m kw., sklep o powierzchni 37 m kw. otworzy brytyjska sieć The Body Shop, a 40-metrowy lokal zajmie kultowa marka makijażowa MAC. Galeria Młociny, nowoczesne centrum handlowo – usługowo – rozrywkowe, powstaje na warszawskich Bielanach.
„Uważamy, że sukces jest efektem dogłębnej znajomości rynku i potrzeb konsumentów. Ofertę Galerii Młociny tworzą silne i wyraziste marki, oferujące wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Dzięki nowo podpisanym umowom z popularnymi sieciami z segmentu urody, czyli Douglas, The Body Shop i MAC, nasi klienci mogą liczyć na szeroki wybór najlepszych marek w swojej bezpośredniej okolicy” – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.
Sieć perfumerii Douglas liczy w Polsce 124 salony oraz sklep internetowy. Nowatorski koncept łączy prezentację marek z częścią usługową i najnowszymi technologiami, m.in. terminalami zakupowymi połączonymi ze sklepem online. Klienci mają do wyboru blisko 40 tys. produktów ponad 300 światowych i polskich marek, w tym aż 70 na wyłączność.
Body Shop oferuje naturalne, etyczne kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, w tym wegetariańskie i wegańskie, zawierające starannie wyselekcjonowane składniki z całego świata. The Body Shop jako pierwsza firma kosmetyczna wprowadził zasady uczciwego handlu oraz opakowania w całości poddające się recyklingowi. W Polsce pod tą marką działa 14 sklepów.
Kanadyjski MAC, który w Polsce ma 22 sklepy, jest kultową marką wśród profesjonalnych makijażystów oraz miłośniczek piękna i perfekcyjnie wykonanego make-upu. Oferuje ogromny wybór kosmetyków kolorowych w całej palecie odcieni, faktur i efektów. Klienci mogą liczyć na eksperckie porady i pomoc w doborze odpowiedniego kosmetyku.
„W Galerii Młociny poszukiwacze najnowszych trendów w makijażu i pielęgnacji będą mieli wspaniały wybór. Przypomnę, że niedawno informowaliśmy o tym, że otworzy się u nas perfumeria Sephora, będzie też drogeria Rossmann” – dodał Michał Masztakowski.
Najpopularniejsze marki, bogata oferta sportowo-rozrywkowa
Docelowo na 70 000 mkw. powierzchni najmu będzie około 220 lokali handlowych i usługowych. Sklepy otworzą drogeria Rossmann i EURO RTV ADG. Bogatą ofertę modową tworzą m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A i VAN GRAAF, CCC i Wojas. Biżuterię i dodatki będzie można kupić w sklepach Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, a wnętrze wyposażyć w Zara Home i Mensa Home. W Galerii Młociny pojawi się również perfumeria Sephora oferująca m.in. luksusowe kosmetyki i zapachy czyli przedstawiciel segmentu premium oraz największe w tej części miasta 9-ekranowe kino CINEMA3D. Aktywni mieszkańcy północnej Warszawy będą mogli zadbać o formę w Calypso Fitness Club oraz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy i odpowiednią odzież w GO Sport i Martes Sport. Oferta Galerii Młociny uwzględnia potrzeby dzieci – dla nich powstanie sklep SMYK. Galeria Młociny zaoferuje swoim klientom także wyjątkowy koncept food courtu o nowoczesnej stylistyce, dużej ilością naturalnego światła wypełniającego wnętrze i wyjściem na zielony dach. Dotychczas umowy najmu podpisały restauracje KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki, a także Dunkin’ Donuts, którego lokal znajdzie się na parterze, przy wejściu do centrum.