Nowoczesny dworzec kolejowy Warszawa Zachodnia powstaje w ramach kompleksu West Station, realizowanego wspólnie przez HB Reavis oraz PKP S.A. Inwestycja obejmie budowę nowego, dodatkowego gmachu dworca o powierzchni ok 1 300 m kw. Istniejący budynek dworcowy zlokalizowany od strony ulicy Tunelowej pozostanie niezmieniony i nadal będzie pełnił swoją funkcję.
Nowy gmach powstanie bezpośrednio od strony Al. Jerozolimskich, co ułatwi dostęp do obiektu mieszkańcom Ochoty, Włochów czy Mokotowa. Takie rozwiązanie pozwoli również na rozładowanie ruchu, który dotychczas skupiał się wyłącznie przy istniejącym budynku dworcowym oraz w okolicy kas biletowych w tunelu przy peronach. Autorem koncepcji architektonicznej nowego dworca jest pracownia FS&P ARCUS sp. z o.o. Realizacja projektu rozpoczęła się w IV kwartale 2014 r. i zakończy się na przełomie 2015/2016. Ważnym elementem inwestycji jest również rewitalizacja otoczenia, w tym przedłużenie istniejącej ścieżki rowerowej (tak, aby połączyła nowy gmach dworca kolejowego Warszawa Zachodnia z centrum Warszawy) oraz przebudowa skrzyżowania Al. Jerozolimskich i ulicy Drzymały. Do tej pory HB Reavis wyremontował już fragment przejścia podziemnego przy dworcu Warszawa Zachodnia. Dotychczasowe prace remontowe objęły przebudowę konstrukcji żelbetowej, wymianę posadzek, realizację rampy, a w przyszłości w ich ramach wykonane zostaną również okładziny ścienne i sufity oraz nastąpi wymiana oświetlenia i znajdującej się w tunelu informacji wizualnej.